کد خبر : 210402
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۴ - 08:31
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر کشور: شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم

وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را مناسب و مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

وزیر کشور: شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد وحیدی در مراسم تقدیر از عملکرد استاندار تهران که در محل استانداری برگزار شد، افزود: استاندار تهران در طول دوران خدمتی اش منشا خدمات و اقدامات اثرگذار و ارزشمندی در استان شد.

وزیر کشور با آرزوی توفیق برای منصوری در سمت جدید معاون اجرایی رئیس جمهوری کشور، ادامه داد: با توجه به توانمندی و روحیه جهادی محسن منصوری، از ظرفیت‌هایش در پیشبرد قوی تر امور کلان توسعه استانداری‌های سراسر کشور بهره خواهیم گرفت.

وحیدی با مهم خواندن مسائل توسعه ای و عمرانی استان تهران با توجه به مرکزیت این استان در کشور، اظهار کرد: مجموع اقدامات و برنامه‌های استان باید همواره سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را ارتقا بخشد و در این زمینه استاندار تهران با تمام ظرفیت فعالیت کرد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات برجای مانده از گذشته در استان باید به سرعت دنبال شود و استان تهران متناسب با شاخصه‌های تعریف شده در برنامه توسعه استانی رشد و توسعه یابد.

وی امنیت را زیرساخت و پایه اصلی برای توسعه همه جانبه در کشور دانست و گفت: بدون امنیت، پیشبرد مسائل کلان توسعه‌ای و عمرانی دشوار است.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: راهبرد اصلی جریان دشمن به حاشیه بردن ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وحیدی در این خصوص گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان‌های اصیل دینی و انقلابی است و باید با پاسداشت ارزشهای دینی و اسلامی در جامعه اجازه عمل به دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.

وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را مناسب و مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

در ادامه این نشست منصوری استاندار تهران در تبیین عملکرد خود در استانداری تهران پرداخت و گفت: ۱۳۰ هزار فرصت شغلی در استان تهران با بهره گیری از همه ظرفیت های داخلی استان ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: درطول یک سال گذشته میانگین سنی مدیران استان تهران ۱۰ سال جوان‌تر شده است.

منصوری با اشاره به اینکه در استان تهران ۸۰ هزار واحد صنعتی فعال است، ادامه داد: استان تهران ۲۰ درصد صنعت کشور را در اختیار دارد که باید این ظرفیت به نحو مطلوبی در توسعه همه جانبه استان به کار گرفته شود.

وی افزود: عمده صنایع در شهرک‌های صنعتی استان تهران پویا و و فعال است و با ظرفیت مناسبی در حال فعالیت هستند.

منصوری در پایان به مشکلات و چالش‌های استان تهران هم اشاره و تاکید کرد در حوزه آب شرب، اتباع غیرمجاز و معتادان متجاهر برنامه‌های خوبی در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است