کد خبر : 210195
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ - 02:10
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

کاهش مناطق ریزشی فاضلاب در اهواز به ۳۹ نقطه

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان گفت: طی یک سال گذشته با انجام پروژه‌های فاضلاب در اهواز، سه هزار نقطه ریزشی فاضلاب به ۳۹ نقطه کاهش یافته است.

کاهش مناطق ریزشی فاضلاب در اهواز به ۳۹ نقطه

محمد رضا کرمی نژاد روز یکشنبه در جلسه مشترک با پیمانکاران طرح فاضلاب اهواز و اپراتورهای ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب مناطق مختلف این شهر بیان کرد: پیشرفت کنونی طرح فاضلاب در سطح شهر اهواز ۵۱ درصد است و درحال حاضر همه مناطق اهواز زیرپوشش اجرای این طرح هستند.

کرمی نژاد ادامه داد: رفع مشکل مناطقی که سال‌های قبل دچار آبگرفتگی می شوند، انجام شده است.
وی افزود: در حال حاضر پروژه فاضلاب اهواز در ۱۳۷ جبهه کاری مشغول به فعالیت است که ۷۴ نقطه مربوط به قرارگاه خاتم الانبیاء و ۶۳ جبهه کاری توسط پیمانکاران شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این جلسه ضمن اعلام آماده‌ باش، خدمات‌رسانی و امدادرسانی به مردم، بر ضرورت حضور پیمانکاران فعال در پروژه فاضلاب اهواز تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای آمادگی در زمان بارندگی ها در اهواز اندیشیده شده است، افزود: ۱۶ پیمانکار فعال در پروژه فاضلاب اهواز را مکلف به تامین تجهیزات، ماشین آلات و خودروهای سبک و سنگین کرده تا در زمان بارندگی و در موقعیت از پیش تعیین شده در مناطق مختلف اهواز و کارون به صورت آماده باش حضور داشته باشند.

پروژه توسعه و بهسازی شبکه فاضلاب اهواز از سال گذشته در اهواز کلید خورد و برای اجرای این پروژه ۵۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی اختصاص یافت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است