کد خبر : 210153
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - 18:22
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

قیمت مرغ در خوزستان به کمتر از نرخ مصوب رسید

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: قیمت مرغ کشتار روز در استان به قیمت پایین‌تر از نرخ مصوب رسیده است.

قیمت مرغ در خوزستان به کمتر از نرخ مصوب رسید

علی‌رحم کریمی در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در خوزستان پس از تصویب افزایش قیمت مرغ کشتار روز اظهار کرد: از حدود ۱۰ روز گذشته با تصویب ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز ۶۳ هزار تومان اعلام شد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش عرضه مرغ کشتار روز در بازار خوزستان، قیمت مرغ کشتار روز در استان به قیمتی پایین تر از نرخ مصوب رسیده است و هر کیلوگرم مرغ کشتار روز با قیمت حدود ۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای کنترل بازار و افزایش جوجه‌ریزی نسبت به ماه قبل و همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عرضه مرغ در بازار افزایش یافته و این مساله عامل کاهش قیمت مرغ شده است.

کریمی عنوان کرد: در حال حاضر روند توزیع مرغ کشتار روز و همچنین مرغ منجمد در استان در حال انجام است و هیچ مشکلی در خصوص تامین مرغ وجود ندارد و قیمت آن نیز حتی پایین تر از قیمتی است که از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اعلام شده است.

وی افزود: امیدواریم شرایطی که در بحث قیمت مرغ کشتار روز به وجود آمده باعث نشود تا در بحث جوجه‌ریزی برای ماه‌های آتی اخلال ایجاد شود و امیدواریم همین روند مطلوب جوجه‌ریزی و تامین مرغ کشتار روز در بازار استان ادامه داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است