کد خبر : 209424
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۸ - 13:18
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

پولی که برای اغتشاشات گذاشته‌اند از بودجه یک سال کشور ما بیشتر بوده / استقبال مردم از نرم‌افزارهای داخلی مشهود است

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه آمارهای اعلامی نشان‌دهنده افزایش قابل توجه شمار کاربران و استقبال مردم از اپلیکیشن و نرم‌افزارهای داخلی است، بر اهمیت تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.

پولی که برای اغتشاشات گذاشته‌اند از بودجه یک سال کشور ما بیشتر بوده / استقبال مردم از نرم‌افزارهای داخلی مشهود است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه ١٨ آبان در جلسه دیدار مدیران فرهنگی فارس که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و با موضوع بررسی بازسازی ساختارهای فرهنگی و نقش آنها در ماموریت جهاد تبیین برگزار شد، گفت: ما در عرصه فرهنگی دچار یک ضعف هستیم که آن را احساس کرده‌ایم. قائدتا باید این ضعف تبدیل به قوت شود، این وظیفه دینی و قرآنی است؛ این قوت در بخش فرهنگی و تبلیغی باید متناسب با دیگر بخش‌ها رشد کند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه نکته مهمی که رهبری در حادثه حرم هم فرمودند این است که باید ید واحده باشیم، افزود: باید همه اقدامات را روی این مهم متمرکز کنیم، چرا که عمده مشکلات ما ارائه پراکنده است.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طبق آمارهای اعلامی کاربران ایتا از مرز ٨ میلیون رد شده و این نشان از استقبال مردم از نرم‌افزارهای خودی دارد، گفت: جای امیدواری است و شرایط از نظر فنی فراهم شده و از این بابت باید به دولت محترم تبریک گفت.

آیت‌الله دژکام اضافه کرد: حرکتی که در زمینه شبکه ملی اطلاعات انجام شده از مرز نصف کاری که باید انجام می‌شده، رد شده است و لذا اکنون که بستر آماده شده، باید بحث تبلیغ و فضای مجازی را باید به جایی برسانیم که جست و جو در موتورهایی طراحی شده خارجی کم شود.

او تاکید کرد: نباید گرایش به طراحی‌های غربی نشان دهیم؛ اگرچه در آغاز کار هم نواقصی در موتورهای جست و جو گر داخلی وجود داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه نیاز به وحدت فرماندهی داریم که تامین است، گفت: عشق به رهبر و فرمان بری از این ایشان را باید افزایش دهیم، چرا که دشمن در تلاش برای زدن این مهم است.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه در زمینه وحدت هدف باید خیلی کار کنیم، افزود: هدف باید مشخص باشد و اینکه برای برنامه‌ها، برش استانی به وجود نمی‌آید، مسلما اشتباه بزرگی است.

او با بیان اینکه وحدت هدف در کار کارگاهی بسیار مهم است و اگر هدف گذاری دقیق باشد به نتیجه می‌رسیم، لزوم وحدت قلوب را متذکر شد و گفت: این روزها جای لجبازی نیست و غرض‌ها کار را خراب می‌کند.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: پولی که برای اغتشاشات گذاشته‌اند از مجموع بودجه یکساله کشور ما بیشتر بوده است.

او با بیان اینکه در فارس همیشه وحدت وجود داشته است، تاکید کرد: نباید وجه اصیل کار خود را خراب کنیم و به جای اینکه به رقابت‌های بین دسته‌ای پرداخته شود باید امر به اختلاف دامن بزنیم کار حرامی انجام می‌شود.

امام جمعه شیراز به مسئله تواضع هم اشاره و بیان کرد: این مهم به معنای قیافه نگرفتن است. در این برهه خاص باید این مهم انجام و خدمت رسانی به بهترین نحو انجام شود. قول داده‌ایم که تا پایان امسال ۶٠ هزار فرصت شغلی برای جوانان در فارس فراهم شود که این کار فرهنگی محسوب می‌شود و نه اقتصادی.

اخبار مرتبط:
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند
خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند

ایرنا نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند

سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند
سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قوه قضاییه باید قانون را اجرا کند. وظیفه همه دستگاه‌هااست که با بی حجابی برخود کنند و به پلیس برای اجرای قانون حجاب کمک کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است