کد خبر : 208898
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - 05:04
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

آغاز طرح ضربتی ترمیم ۲۰ کیلومتر نوار حفاری فاضلاب در اهواز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: طرح ضربتی ترمیم ۲۰ کیلومتر نوار حفاری و لگه گیری آسفالت ناشی از اجرای پروژه فاضلاب در کلان شهر اهواز آغاز شده است.

آغاز طرح ضربتی ترمیم ۲۰ کیلومتر نوار حفاری فاضلاب در اهواز

محمدرضا کرمی نژاد یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مهمترین اولویت آبفای خوزستان در حال حاضر با توجه به شروع فصل بارندگی، ترمیم حفاری‌ها و پاکسازی نوارهای حفاری در سطح شهر اهواز است.

وی افزود: همزمان با پیشبرد عملیات لوله گذاری و اتصال قطعات باید سریعا نوارهای حفاری ترمیم و متعاقبا آسفالت شود تا در روند تردد شهروندان خللی ایجاد نشود.
کرمی نژاد با اشاره به اینکه مجری و پیمانکاران باید از همه توان خود در اجرای بهتر و سریعتر پروژه استفاده کنند، اظهار داشت: مقرر شد ظرف مدت یک هفته تا ۱۰ روز به شکل فوری و اصولی و حفظ کیفیت و با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفا خوزستان نسبت به ترمیم و مرمت ۲۰ کیلومتر از طول نوارهای حفاری ناشی از اجرای شبکه فاضلاب در شهر اهواز در ۸۶ خیابان اقدام شود.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان ادامه داد: در نشست مشترکی که با حضور دادستان و بازرس کل استان خوزستان برگزار شد مقرر گردید عملیات ترمیم و مرمت ۲۰ کیلومتر از نوارهای حفاری شهر اهواز به ۱۴ پیمانکار منتخب شرکت آب و فاضلاب خوزستان واگذار شود.
وی خیابان های زکی زاده واقع در کوی انقلاب، خط کندرو جمهوری و خیابان‌های ۱۳، ۱۴ و ۱۵ پاداد، خیابان‌های سردار هاشمی و آریاشهر را جزئی از عملیات ترمیم و مرمت نوارهای حفاری شهر اهواز عنوان کرد.

طرح توسعه و بهسازی شبکه فاضلاب اهواز یکی از اَبَر پروژه های خوزستان و از جمله مطالبات مردم اهواز است که از یک سال گذشته کلید خورده و مورد توجه ویژه دولت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است