کد خبر : 208349
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - 06:19
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ١٣ آبان

استاندار خوزستان به مناسبت یوم الله ١٣ آبان پیامی صادر کرد.

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن ١٣ آبان

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
۱۳ آبان ماه در فرهنگ و تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزه مستمر و بی امان ملت ایران با آمریکا و نظام سلطه و استکبار جهانی، حاوی پیام های معنادار و الهام‌بخشی است که یادآوری آن در هر سال به ویژه برای نسل‌های جدید و جوان کشور بسیار راهگشا بوده است.

در ۱۳ آبان ۵۷ در جریان مبارزات ملت ایران بر علیه رژیم پهلوی تعداد زیادی از دانش آموزان بدست سربازان شاه و مزدوران آمریکا به شهادت رسیدند
و همچنین در این روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان سفارت آمریکا در تهران را که لانه جاسوسی بر علیه ملت ایران بود را تسخیر کرده و اسناد جاسوسی را بدست آوردند.

این روز بهترین فرصت برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در جریان اغتشاشات روزهای گذشته است.

قطعا حضور باشکوه، با صلابت و دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان پیام مهمی در زمینه دفاع آحاد مردم از نظام، منافع ملی و جلوگیری از دخالت بیگانه در کشور ایران به سران استکبار و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را اعلام می کند.

اینجانب این روز مبارک را به همه‌ی دانش آموزان عزیز و دانشجویان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از عموم امت حزب‌الله، مومن و خداجوی استان خوزستان دعوت می کنم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، حماسه ای آگاهانه را به نمایش گذارند.

صادق خلیلیان
استاندار خوزستان»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است