کد خبر : 207118
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ - 17:25
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

راهپیمایی مردمی بعد از نمازجمعه در سراسر کشور در اعتراض به حمله تروریستی در شاهچراغ

در پی حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه به حرم شاهچراغ در شیراز که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از مردم بی گناه شد امروز جمعه ۶ آبان ماه، مردم پس از اقامه نمازجمعه، ضمن محکوم کردن این جنایت به راهپیمایی در سراسر کشور پرداختند. و با خانواده‌های داغدار این حمله تروریستی اعلام همدردی کردند.

راهپیمایی مردمی بعد از نمازجمعه در سراسر کشور در اعتراض به حمله تروریستی در شاهچراغ

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مردم دارالعباده یزد حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کردند

مردم دارالعباده یزد بعد از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

مردم دارالعباده یزد امروز ششم آبانماه پس از حضور در نماز جمعه این هفته شهر یزد که به امامت آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اقامه شد،‌با پیمودن مسیر مسجد ملااسماعیل تا میدان امیرچخماق، حمله تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و مجازات عاملان این حادثه را خواستار شدند.

نمازگزاران در این راهپیمایی ضمن سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر و ما اهل کوفه نیسیتم علی تنها بماند، خشم و انزجار خود علیه استکبار جهانی و نسبت به اغتشاشات اخیر اعلام کردند.

مردم یزد در این راهپیمایی که در دیگر نقاط استان نیز برگزار شد، از نهادهای سیاسی امنیتی خواستند تا نسبت به اقدامات  تروریست‌های تکفیری پاسخ درخوری داشته باشند.

راهپیمایی کرمانی‌ها در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

مردم کرمانشاه با برگزاری راهپیمایی، حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

کرمانشاهیان امروز(ششم آبان) پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه، از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز و تا میدان آزادی ادامه داشت.

نماینده‌ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از مسئولین استان نیز همگام با مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند.

نمازگزاران اردبیلی جنایت تروریستی شیراز را محکوم کردند

نمازگزاران شهر اردبیل پس از اقامه نماز جمعه امروز با برگزاری راهپیمایی اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

مردم اردبیل امروز ۶ آبان بعد از اقامه نماز جمعه در خیابان این شهر حضور یافته و با شعارهای “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسراییل” ، “مرگ بر انگلیس” ، “مرگ بر منافق” ، “ای رهبر آماده، آماده‌ایم، آماده” و “مطیع امر رهبریم” مسیر مصلای اردبیل تاچهار راه امام خمینی (ره) این حادثه تروریستی را محکوم کردند.

همچنین در این راهپیمایی خانواده‌ها، روحانیون و مسئولان استانی نیز حضور پررنگی داشتند.

۴ آبان ماه سال جاری و در پی یک اقدام تروریستی۱۳ نفر از نمازگزاران و زائران حرم مطهر شاهچراغ در شیراز به شهادت رسیده و تعداد زیادی هم مجروح شده است.

راهپیمایی نمازگزاران سمنانی در محکومیت حمله تروریستی به شاهچراغ

مردم نمازگزار و خداجوی سمنان،امروز و پس از اقامه نماز عبادی _ سیاسی جمعه با برپایی یک راهپیمایی خودجوش، حمله تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز و هتک حرمت این امامزاده واجب التعظیم و شهادت جمعی از مردم بی گناه در این مکان مقدس را محکوم کردند.

مردم انقلابی سمنان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)شیراز، راهیپمایی کردند.

نمازگزاران سمنانی با سردادن شعارهایی ضمن دعوت عموم مردم به اتحاد و انسجام بیشتر، کشتار وحشیانه تعدادی از هموطنان مان در در شهر شیراز را محکوم کردند.

همچنین امشب بعد از نماز مغرب و عشا بزرگداشت شهدای حمله تروریستی شیراز در سمنان و در مسجد پنج تن آل عبا این شهر برگزار خواهد شد.

این برنامه با همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، دفتر نمایندگی مردم در خبرگان رهبری و استان اری سمنان برگزار می شود.

کرمانشاهیان حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند

مردم کرمانشاه با برگزاری راهپیمایی، حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

کرمانشاهیان امروز(ششم آبان) پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه، از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز و تا میدان آزادی ادامه داشت.

نماینده‌ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از مسئولین استان نیز همگام با مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند.

مردم اهواز حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند

نمازگزاران اهوازی امروز ششم آبان‌ماه پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت حادثه تروریستی کشتار مردم بی‌گناه در حرم شاهچراغ راهپیمایی کردند.

مردم اهواز با سر دادن شعار «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ما»؛ «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»؛ «حسین حسین شعارما، خامنه‌ای امام ما»؛ «الموت آل سعود، آل سعود ام الیهود» و «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز»، نفرت و انزجار خود را از این اقدام تروریستی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد امام جمعه اهواز در نماز جمعه این هفته جنایت واقع شده در حرم شاهچراغ را محکوم کرد و گفت: دشمنان امنیت ما را نشانه گرفته‌اند. امنیت یکی از مؤلفه‌های اقتدار است‌. بنابراین مروج امنیت باشیم.

وی با اشاره به هزینه‌هایی که آمریکا برای توجیه حضور نیروهای خود در نقاط مختلف دنیا صرف می‌کند تا مردم خود را قانع کند، گفت: دشمنان در چهار طرف دندان تیز کرده‌اند. اگر داعش را ایجاد کردند برای هدف‌گیری ایران اسلامی بود. در کشور آمریکا چنانکه گفتیم میلیاردها دلار هزینه می‌کنند تا این نکته باطل را در ذهن مردم توجیه کنند که تأمین امنیت شما مستلزم حضور در مناطق مختلف جهان است، اما کارگردان‌ها، فیلم سازها و سلبریتی‌های ما چقدر مسئول پرداختن به امنیت کشور بوده‌اند؟ اینها برای چند تار موی زن این چنین آشوب به پا می‌کنند و از مهمترین دغدغه کشور غافل هستند و بعد طلبکار می‌شوند.

راهپیمایی نمازگزاران البرزی در محکومیت حادثه شیراز

نمازگزاران البرزی پس از نماز جمعه ششم آبان ماه کرج، راهپیمایی و حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

این راهپیمایی از مصلی نماز جمعه تا امامزاده حسن کرج برگزار شد.

راهپیمایی مردم آستارا در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز

شهروندان آستارایی امروز پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی خودجوش، اقدامات تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز و هتک حرمت به این مکان مقدس را محکوم کردند.

مردم شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان امروز بعد از نماز جمعه همگام با سایر هموطنان در محکومیت اقدامات آشوبگرانه و تروریستی راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان از مصلای آستارا تا چهار راه حکیم نظامی برگزار شد و مردم شهید پرور منطقه در خونخواهی شهدای واقعه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز یکصدا شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و اقدامات اغتشاشگران را محکوم کرده و آنها را زمینه ایجاد ناامنی در جامعه دانستند.

امام جمعه آستارا در حاشیه این راهپیمایی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی خواستار برخورد قاطع با عوامل آشوب، ناامنی و  تروریستی در کشور هستند، اظهار کرد: تروریست ها انسانیت ندارند چرا که اگر وجدان داشته باشند کودک، زن و مرد بیگناه را نمی‌کشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی، شهادت جمعی از زائران حرم مطهر شاهچراغ را غم‌انگیز و دردآور عنوان کرد و افزود: اتفاقات اخیر نشان داد که دشمن امنیت مردم را نشانه گرفته‌ است.

وی، تصریح کرد: دشمن باید بداند که ملت ایران، مردمان روزهای سخت هستند و هیچگاه از آرمان های اسلامی دست نخواهند کشید.

راهپیمایی مردم رفسنجان در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

جمعی از مردم شهیدپرور رفسنجان امروز جمعه ششم آبان ماه بعد از برگزاری نماز جمعه، در یک راهپیمایی از مصلی تا میدان شهید صیاد شیرازی راهپیمایی کرده و حادثه تروریستی شیراز و حمله به زائران شاهچراغ را محکوم کردند.

شرکت کنندگان شعارهایی همچون «آل سعود خبیث همانند صهیونیست/ پشتیبان داعش و حامی هر تروریست»، «حسین، حسین، شعار ماست، شهادت افتخار مااست»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر سعودی» و … سر دادند.

شرکت کنندگان پرچم جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی حاوی مطالبی در محکومیت ناآرامی‌های اخیر کشور در دست داشتند.

غروب چهارشنبه چهارم آبان، یک تروریست وابسته به گروه‌های تکفیری با استفاده از سلاح گرم به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حمله کرده و شماری از خادمان، زائران و مجاوران این حرم را به شهادت رسانده و مجروح کرد.

مردم اراک اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند

در پی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ در شیراز، مردم اراک امروز جمعه ۶ آبان ماه، راهپیمایی و این اقدام را محکوم کردند.

مردم اراک پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، اقدام تروریستی انجام شده در حرم مطهر شاه چراغ(ع) را محکوم و نسبت به مسببین این اقدام اعلام انزجار کرده و برخورد با عاملان و آمران این حادثه را خواستار شدند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهایی همچون “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، “هیهات من الذله”،” ای رهبر آزاده آماده ایم آماده” حمایت خود از نظام اسلامی و انزجار خود از تروریست ها و پشتیبانان آنان را اعلام کردند.

مردم هرمزگان جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند

مردم خداجوی هرمزگان امروز بعد از نماز جمعه با راهپیمایی جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

این راهپیمایی از مصلی بندرعباس تا سپاه امام سجاد استان بود.همچنین مردم مومن در همه شهرستان‌های استان بعد از نماز جمعه نیز راهپیمای برگزار و این جنایت تروریستی را محکوم کردند.

مردم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آشوبگر، مرگ بر منافق، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم سر دادند.

مردم مومن و خداجوی هرمزگان با شرکت در این راهپیمایی اعلام کردند این حادثه و جنایت تروریستی خللی در یکپارچگی و همدلی ملت بزرگ ایران در تحقق منافع و آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند.

همچنین در این راهپیمایی مردم از مجموعه‌های سیاسی امنیتی خواستند تا درس محکمی به تروریست‌های تکفیری بدهند تا شاهد این اتفاق نباشیم.

راهپیمایی مردم شیراز در اعلام انزجار از تروریست‌های تکفیری

همزمان با سراسر کشور، مردم شیراز بعد از اقامه نماز جمعه، طی یک راهپیمایی و تجمع، جنایت تروریستهای داعش در حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

مردم شیراز ششم آبان و بعد از اقامه نمازجمعه با شرکت در یک راهپیمایی و تحصن در مقابل حرم احمدی و محمدی، جنایت اخیر تروریست‌های داعش و کشتار خدام، زائران و مجاوران حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم که همزمان در سایر نقاط استان فارس نیز برگزار شد، خواستار برخوردی قاطع و قانونی با کسانیکه در مسیر برهم زدن امنیت عمومی اقدام می‌کنند، شدند.

راهپیمایی مردم یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

راهپیمایی مردم یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز امروز جمعه ششم آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

مردم یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه، با پیمودن مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب الزمان(عج) شهر یاسوج، با سردادن شعارهایی همچون «جانم فدای رهبر»، «مرگ بر منافق»، « مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر آل سعود خائن»، « مرگ بر تفکر تکفیری»، « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «ابوالفضل علمدار خامنه نگهدار» هتک حرمت و حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.

یاد آور می شود که مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، گچساران، باشت، بهمئی، دنا، چرام و مارگون و سایر شهرها و بخشها نیز همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه راهپیمایی کردند و حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند.

همچنین در راهپیمایی مردم یاسوج پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد ” حداد صاحب نژاد” از جانبازان هشت سال دفاع مقدس که بعد از ۳۷ سال تحمل درد و رنج ناشی از جراحات هشت سال جنگ تحمیلی به خیل یاران شهیدش پیوست نیز تشییع شد. پیکر این شهید پس از مراسم تشییع در شهر یاسوج به زادگاهش روستای صالحان انتقال و به خاک سپرده شد.

شهید “حداد صاحب نژاد” اهل روستای صالحان از توابع بخش”کبگیان” شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۶۵ در جبهه شوشتر مورد اصابت خمپاره از ناحیه سر و بدن قرار گرفت.

راهپیمایی مردم زنجان در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

مردم همیشه در صحنه پایتخت شور و شعور حسینی، ظهر امروز (۶ آبان‌ماه) بعد از اقامه نماز وحدت‌بخش جمعه در محکومیت حادثه تروریستی شیراز راهپیمایی کردند.

اصفهانی‌ها حادثه تروریستی شیراز را محکوم کردند

مردم اصفهان امروز بعد از اقامه نماز جمعه، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز را محکوم کردند.

در پی جنایت تروریستی  اخیر در حرم شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه، امروز در سراسر کشور و پس از اقامه نماز جمعه، اقشار مختلف مردم به میدان آمدند تا با وحدت و انسجام ملی، حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در شیراز را محکوم کنند.

اقشار مختلف مردم اصفهان نیز پس از شرکت در نماز جمعه این شهر، از حد فاصل مصلی امام خمینی(ره) تا خیابان مصلی، راهپیمایی و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و … حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند و خواستار برخورد با عاملان و آمران پشت پرده این حادثه تروریستی شدند.

خروش مردم قم در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)

نمازگزاران قمی بعد از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی خود، حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.

مردم انقلابی شهر قم، ششم آبان ماه، بعد از اقامه نماز جمعه در مصلی قدس قم به سمت چهار راه شهدا راهپیمایی کرده و حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز را محکوم کردند.

اقشار مختلف جامعه از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، بانوان، طلاب، اساتید حوزه علمیه با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر وهابی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آل سعود خائن» و «ننگ بر فتنه‌گر» این جنایت وحشتناک را محکوم کردند.

«ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم» و «آشوب گر، آشوب گر، ننگ به نیرنگ تو» از دیگر شعارهایی بود که توسط مردم انقلابی قم فریاد زده شد.

مردم شهید پرور قم با سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و تاکید بر وحدت و همدلی همه اقشار مختلف مردم، برخورد قاطع مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی با مخلان امنیت جامعه و آسیب زنندگان به اموال عمومی شدند.

مردم لرستان جنایات تروریستی در شاهچراغ را محکوم کردند

مردم مؤمن و ولایی لرستان در شهرهای مختلف استان بعد از اقامه نمازجمعه در دفاع از انسجام ملی و محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ (ع) راهپیمایی کردند.

نمازگزاران لرستانی امروز همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه، در محکومیت حادثه تروریستی شیراز، راهپیمایی کردند.

مردم لرستان در پی جنایت تروریستی در شیراز و شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه و در محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت حرم نورانی و اعلام همدردی با خانواده‌های شهداء و مجروحان این اقدام ددمنشانه را محکوم و نفرت و انزجار خود را از توطئه‌های مزدوران وابسته آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

در این تجمع و راهپیمایی، نمازگزاران با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر، خشم و انزجار خود را علیه استکبار و معاندان فریاد زدند.

در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ ۱۵ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و تعدادی مجروح شدند.

تجمع مردم سیستان و بلوچستان ‌در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ(ع)

مردم سیستان و بلوچستان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محل مصلی های هر شهر در محکومیت جنایات تروریستی شیراز، تجمع کردند.

در پی جنایت تروریستی شیراز و شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه، نمازگزاران استان بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت حرم نورانی و اعلام همدردی با خانواده‌های شهداء و مجروحان این اقدام ددمنشانه، نفرت و انزجار خود را از توطئه‌های مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیسم اعلام کردند.

مردم شعار، الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق و مرگ بر اسرائیل سردادند.

راهپیمایی مردم بجنورد در محکومیت جنایات تروریستی شاهچراغ شیراز

مردم بجنورد امروز در راهپیمایی که پس از نماز جمعه مرکز استان برگزار شد، جنایات گروه های تکفیری و داعشی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) شیراز را محکوم کردند.

مردم بجنورد در این راهپیمایی، عملیات تروریستی‌ در حرم شاهچراغ(ع) شیراز که توسط داعشی ها با هدایت صهیونیست ها انجام شد را محکوم کردند.

«مرگ برآمریکا »، «مرگ بر آل سعود خائن»، «قاضی انقلابی، انتقام انتقام» و «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز» از جمله شعارهایی بود که زنان و مردان در این راهپیمایی سردادند.

همچنین در پایان این راهپیمایی، بیانیه‌ای با محوریت محکومیت این حادثه تروریستی قرائت شد.

استاندار خراسان‌شمالی، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مجلس و همچنین جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی نیز در این راهپیمایی، همراه مردم بودند.

نمازگزاران بوشهری حادثه حرم شاهچراغ را محکوم کردند

وشهری ها پس از نماز جمعه در یک راهپیمایی عملیات تروریستی مزدوران جهان استکبار در حرم شاه چراغ و مجروح شدن و شهادت جمعی از هموطنان را محکوم کردند.

قزوینی‌ها جنایت تروریستی شیراز را محکوم کردند

مردم قزوین همزمان با سراسر کشور پس از برپایی نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی جنایت تروریست‌ها در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.

مردم شهر قزوین پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی از مسجدالنبی (ص) تا میدان آزادی (سبزه‌میدان) در شهر قزوین با سر دادن شعارهای مختلف جنایت تروریست‌ها در کشور را محکوم کردند.

قزوینی‌ها با شعارهایی همچون «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود از توطئه مزدوران وابسته به استکبار و صهیونیست ها را به نمایش گذاشتند.

در پایان این راهپیمایی مردم با سردادن شعارهایی از نیروی انتظامی، بسیج و سپاه که در مقابله با اقدامات هنجارشکنانه فتنه‌گران به موقع در صحنه حاضر شدند، قدردانی کردند و خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت جامعه و آسیب زنندگان به اموال عمومی شدند.

مردم همدان با شعار “زن، حیا و عفت؛ مرد، ایمان و غیرت” به آشوبگران پاسخ دادند

نمازگزاران جمعه همدان با سر دادن شعارهای “زن، حیا و عفت؛ مرد، ایمان و غیرت” و “زن، زندگی، شهادت؛ پیروی از ولایت” حوادث اخیر تروریستی در کشور را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که همواره در صحنه‌های مهم کشور حضور تاریخی و اثرگذار داشته‌ و با تقدیم ۸۰۰۰ شهید گلگون کفن وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی نشان داده‌اند این‌بار نیز با حضور با بصیرت خود حادثه تروریستی حرم مطهر احمدابن موسی و شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه همدان مسیر حسینیه امام(ره) تا چهارراه شریعتی را راهیپمایی کرده و شعارهای “مرگ بر منافق”، “مرگ بر آل سعود کافر”، “مرگ بر اسرائیل”، “مرگ بر آمریکا”، “آشوبگر، فتنه‌گر، ننگ به نیرنگتان؛ خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان”، “ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای”، “مرگ بر آشوبگر بی منطق”، “مرگ بر فتنه گر بی غیرت”، “به اسم زن می‌زنند می‌شکنند می‌کشند”، “آزادگی پیام ماست خامنه ای امام ماست” و “سلبریتی حیا کن این ایرانو رها کن” انزجار خود را از حوادث اخیر نشان دادند.

همدانی‌ها در پایان با شعار کوبنده “الله اکبر” برخورد قاطع دستگاه قضا با آشوبگران و فتنه‌گران را خواستار شدند.

از مردم همدان در پایان راهپیمایی دعوت شد در مراسم وداع با یکی از شهدای حادثه تروریستی شیراز که اهل روستای دهپیاز همدان بوده همزمان با نماز مغرب و عشا در امامزاده عبدالله(ع) شرکت کنند.

راهپیمایی مردم ارومیه در محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز

مردم همیشه در صحنه ارومیه امروز جمعه ۶ آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با شرکت در راهپیمایی، حمله تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام را محکوم کردند.

مردم متدین و پیرو خط رهبری با حضور پرشور خود و سردادن شعارهای “مرگ بر منافق”، مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر منافق”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه” ضمن محکومیت این جنایت هولناک بار دیگر با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق نمودند.

مردم چهارمحال و بختیاری حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کردند

مردم چهارمحال و بختیاری در پی حمله به حرم حضرت شاهچراغ(ع) راهپیمایی و این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

مردم چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه، با سردادن شعارهایی همچون «جانم فدای رهبر»، «مرگ بر منافق»، «تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم»، هتک حرمت حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کردند.

مردم مومن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری ضمن محکومیت این حادثه تروریستی اعلام کردند که ملت بصیر ایران با اتحاد و همبستگی مقابل اقدامات وحشیانه تروریست‌ها ایستاده‌اند.

راهپیمایی مردم مشهد در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

ظهر امروز جمعه ششم آبان، مردم مشهد همزمان با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت تروریستی حرم شاهچراغ راهپیمایی کردند.

مردم انقلابی مشهد مسیر باب الجواد حرم مطهر رضوی تا چهارراه خسروی و مسیر خیابان آیت‌الله خزعلی تا چهارراه شهدا را با سر دادن شعارهای مختلف و در دست داشتن پلاکارد پیمودند و ضمن اعلام انزجار از اقدام تروریستی انجام شده در حرم شاهچراغ شیراز، خواستار برخورد سریع و جدی با مسببین آن شدند.

فردا شنبه هفتم آبان ساعت ۱۵ نیز مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حرم شاهچراغ، از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی(ع) برگزار خواهد شد.

مردم ایلام حمله تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند

امروز مردم ایلام بعد از به جا آوردن نماز آدینه مردم ایلام با حضور انقلابی و دشمن شکن خود در تظاهرات  اقدام ضدانسانی تروریست‌های تکفیری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.

مردم ایلام در این راهپیمایی بر وحدت و انسجام خود در  دفاع از ارزشهای دینی و انقلابی و بیداری در برابر دسیسه‌های مخالفان و معاندان ایران اسلامی تاکید کردند.

این مراسم در مرکز استان و از محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تا چهارراه مادر  و در دیگر شهرستان‌های استان نیز مراسمات مشابهی برگزار شد.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر دستان پلید دشمنان کینه تور ایران اسلامی و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی (ص) به خون زائران مظلوم آغشته و چهره پلید و کریه خود را نمایان ساخت.

این اقدام ددمنشانه نشان داد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف ضدبشری خود از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و حتی از ریختن خون کودکان نیز نمیگذرند.

مخالفان و دشمنان زبون و دارای خوی حیوانی بدانند که ملت شریف ایران ثابت کرده‌اند با این‌گونه اقدامات ذلیلانه و ناجوانمردانه، از پای ننشسته و ذره‌ای از مواضع انقلابی خویش عقب‌نشینی نخواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن محکومیت این اقدام ددمنشانه و ضدبشری، شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مومن و مسلمان در حادثه تروریستی بارگاه مقدس حضرت احمد بن موسی (ع) را به تمامی مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستار است.

خروش گیلانیان نمازگزار در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

مردم گیلان امروز بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت حرکت ددمنشانه عوامل استکبار جهانی در به شهادت رساندن زائران حرم احمد بن موسی(ع)، تجمع کردند.

نمازگزاران دیار میرزا کوچک خان در محکومیت حرکت ددمنشانه و شنیع عوامل استکبار جهانی و داعش خبیث در تجاوز به حریم اهل بیت(ع) و به شهادت رساندن زائران و مجاوران حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، شاهچراغ بعد از اقامه نماز پر صلابت جمعه تجمع کردند.

مردم مومن و ولایتمدار با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «فریاد امت ماست، فهم و درایت ماست»، «حامی اغتشاشگر، جانی آدم کش است»، «مرگ بر فتنه گر»، «این خشم ملت ماست، نشان وحدت ماست»، «کلام غیرت ماست صدای نفرت ماست» و… ضمن محکومیت این حادثه تروریستی اعلام کردند که ملت بصیر ایران با اتحاد و همبستگی مقابل اقدامات وحشیانه تروریست‌ها ایستاده اند.

این اجتماع در شهر رشت پس از اقامه نماز جمعه در میدان مصلای این شهر برگزار شد.

راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در اعتراض به جنایت تروریستی شیراز

شامگاه چهارشنبه ۴ آبان ماه بود که خبری سخت و دردآور در گوش دنیا پیچید؛ خبری که سکوت مدعیان حقوق بشر را بیشتر از قبل کرد. حرم شاهچراغ مورد حمله تروریستی فردی قرار گرفت که با رگبار تیرهایش کودکی را بی مادر کرد؛ شوق زندگی را از کودکی یک ساله گرفت و ایران را داغدار نخبه‌ای کرد.

دنیا در بهت این حرکت تروریستی فرورفت و مدعیان حقوق بشر که دم از اغتشاش در ایران می‌زدند را به سکوت واداشت. تفکر استکباری سکوت حرم را در زمان اقامه نماز شکست و کودکان، زنان و مردانی را که در حال راز و نیاز در آرامش حرم مطهر بودند، به رگبار بست.

امروز مردم خراسان جنوبی در محکومیت این نوع تفکر که به نسل کشی عادت دارد، هم صدا با دیگر نقاط ایران پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و با راهپیمایی سراسری، انزجار خود را از این حرکت اعلام کردند.

مردم استان در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده و انزجار خود را از حرکت‌های ددمنشانه‌ای که منشأ آن کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل است، نشان دادند.

مردم در مرکز استان نیز همراه با مسئولان بعد از نماز جمعه در مسیر مصلی تا میدان آدینه راهپیمایی کرده و با شعارهای “جانم فدای رهبر”، “مرگ بر منافق” و “تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم” اقدام تروریستی در شیراز را محکوم کردند.

خروش انقلابی مردم گرگان در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و اغتشاشات اخیر

مردم انقلابی و مؤمن شهرستان گرگان پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی گسترده و سر دادن شعار علیه منافقین، تکفیری ها، سلطنت طلبان و آشوبگران حادثه تروریستی شیراز و اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

علما و روحانیون شیعه و سنی، استاندار و مسئولان ارشد استانی و شهرستانهای گلستان، نخبگان و فرهیختگان و گروههای مختلف سیاسی و فرهنگی در پیامهای جداگانه ای حادثه تروریستی و بزدلانه رخ داده در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام را محکوم کردند.

اخبار مرتبط:
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید
تذکر رهبری درباره گشت ارشاد تایید شد/ سردار جعفری: اینکه ماموری خطا کند، طبیعی است / طرح نور باید ادامه پیدا کند I ببینید

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند
خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب شیر خاورمیانه داده‌اند

ایرنا نوشت: در آستانه سفر رییس جمهور به سریلانکا سطح شهر به عکس‌هایی از رییسی مزین شده که یکی از جالب‌ترین تصاویری که به چشم می‌خورد این است که سریلانکایی‌ها به رییس جمهور ایران لقب شیر خاورمیانه داده و از وی برای ساخت و افتتاح پروژه نیروگاه برق تشکر کرده‌اند

سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند
سردار جوکار، نماینده مجلس: همه باید در برخورد با بی‌حجابی به پلیس کمک کنند

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان ضابط قوه قضاییه باید قانون را اجرا کند. وظیفه همه دستگاه‌هااست که با بی حجابی برخود کنند و به پلیس برای اجرای قانون حجاب کمک کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است