کد خبر : 206332
انتشار : ۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - 17:41
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

زاکانی پیشنهاد اردوی «بهشت‌زهراگردانی» برای دانش‌آموزان را اجرایی کرد

روزنامه همشهری امروز تصویری از دختران دانش‌آموز با پوشش چادر که بر سر مزار شهدای گمنام نشسته‌اند منتشر کرده و خبر از برگزاری «اردوی راهیان بهشت برای دانش‌آموزان» داده است.

زاکانی پیشنهاد اردوی «بهشت‌زهراگردانی» برای دانش‌آموزان را اجرایی کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ در حالی که پیشنهاد سال گذشته علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای برگزاری اردوی «بهشت‌زهراگردانی» دانش‌آموزان با مخالفت و انتقاد فعالان سیاسی و مدنی مواجه شد، تصاویری که امروز روزنامه شهرداری منتشر کرده، نشان می‌دهد این اردوها در حال برگزاری است!

روزنامه همشهری امروز تصویری از دختران دانش‌آموز با پوشش چادر که بر سر مزار شهدای گم‌نام نشسته‌اند منتشر کرده و خبر از برگزاری «اردوی راهیان بهشت برای دانش‌آموزان» داده است.

در گزارش روزنامه همشهری آمده است: علیرضا زاکانی، شهردار تهران آذر ماه سال گذشته گفت که گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) سند هویتی تهران است و باید از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی و علمی و مردمی برای بهره‌مندی بهتر مردم از این مکان مقدس استفاده کرد. در راستای همین موضوع سازمان بهشت زهرا(س)  با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهر تهران و با هدف ترویج فرهنگ شهادت، ایثارگری و معرفی سبک زندگی شهدا اقدام به برگزاری اردوی راهیان بهشت، ویژه دانش‌آموزان کرده است. روایت‌گری راویان، آشنایی با سیره زندگی شهدا و عملیات‌ مختلف و معرفی شهدا شاخص،برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این اردو هستند.

اخبار مرتبط:
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

یسنا، دختر گلستانی پیدا شد
یسنا، دختر گلستانی پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد
رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد

ناصر چمنی، رئیس سابق کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت: دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات جامعه‌ی کارگری اضافه کرد. در دو سال گذشته افزایش دستمزد‌های کمتر از تورم تصویب شد و سال ۲۷ درصد و امسال ۳۵ درصد، بدون امضای نماینده کارگران اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است