کد خبر : 206168
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۳۰ - 17:57
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

آغاز آبرسانی به ۳۷ روستا در خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آغاز آبرسانی به ۳۷ روستا در استان خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان آبدار شده است.

آغاز آبرسانی به ۳۷ روستا در خوزستان

محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های آبرسانی در خوزستان اظهار کرد: عزم دولت و توجه وزارت نیرو و آبفا کشور برای آبرسانی به روستاهای خوزستان قابل توجه است به شکلی که خوزستان در آبدار کردن روستاهای کشور پیشتاز است.

وی افزود: جهاد آبرسانی در روستاهای خوزستان بدون وقفه ادامه دارد به شکلی در روزهای اخیر عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۳۰ روستا در اندیکا و ۷ روستای غرب کارون در شهرستان خرمشهر آغاز شده و روند اجرای این طرح‌ها به سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به ۳۰ روستای اندیکا عنوان کرد: در این طرح در مجموع حدود ۹۵ کیلومتر خطوط انتقال و حدود ۱۸۰ کیلومتر خطوط شبکه در روستاهای منطقه قلعه خواجه تا پیر محمود و منطقه کمفه اندیکا اجرایی می‌شود.

کرمی نژاد ادامه داد: در طرح آبرسانی به روستاهای قلعه خواجه تا پیر محمود در اندیکا ۲۰ روستا و در طرح منطقه کمفه ۱۰ روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد. اعتبار اجرای طرح آبرسانی به این ۳۰ روستا در اندیکا یک هزار میلیارد ریال است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به ۷ روستای غرب کارون در خرمشهر گفت: این پروژه با اجرای ۹ کیلومتر خط انتقال آب شربِ ۲۵۰ میلیمتر اجرایی می‌شود و بیش از ۱۴ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

کرمی نژاد تصریح کرد: پروژه‌های آبرسانی به روستاهای خوزستان با سرعت در حال اجرا است و از آغاز دولت سیزدهم تا کنون شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیش از یک هزار و ۶۰۰ روستای خوزستان را آبدار کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است