کد خبر : 206044
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - 09:54
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

استاندار تهران: به زودی چند نقطه در تهران برای برگزاری تجمعات تعیین می‌شود

منصوری گفت: محلاتی که به لحاظ تامینی مشکل خاصی نداشته باشند و به لحاظ ترافیکی امکان دسترسی مناسب داشته باشد و برای مردم چالش ایجاد نکند را در دو یا سه نقطه تهران به عنوان محلات برگزاری تجمع مشخص می‌کنیم.

استاندار تهران: به زودی چند نقطه در تهران برای برگزاری تجمعات تعیین می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛  محسن منصوری در خصوص اقدامات دولت برای اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی پیرامون برگزاری آزاد تجمعات، گفت: اولا با برگزاری تجمعات در چارچوب قانون کاملا موافق هستیم. گاهی به نوعی تبلیغ شده که کشور یا دولت تحت هر شرایطی نمی‌خواهد به برگزاری تجمعات تن دهد که این روایت و تفسیر کاملا اشتباهی است.

استاندار تهران در ادامه اظهار کرد: قبل از این مسائل هم هر کسی که در چارچوب قانون به فرمانداری یا استانداری مراجعه و درخواست کرده است، ما قانونا درخواست وی را بررسی کردیم و پاسخ دادیم. برخی از بزرگواران از طریق رسانه درخواست خود را مطرح می‌کنند که این روال درستی نیست.

تعیین ۲ یا ۳ دو یا سه نقطه در تهران برای برگزاری تجمعات

منصوری همچنین یادآور شد: نکته دوم اینکه پیرو دستور و فرمایشات رئیس جمهور، در شورای تامین استان تهران صحبت کردیم لذا محلاتی که به لحاظ تامینی مشکل خاصی نداشته باشند و به لحاظ ترافیکی امکان دسترسی مناسب داشته باشد و برای مردم چالش ایجاد نکند را در دو یا سه نقطه تهران به عنوان محلات برگزاری تجمع مشخص می‌کنیم.

وی ادامه داد: معاونت سیاسی وزارت کشور در حال تهیه و تدوین آیین نامه‌ای اجرایی است، ما هم مکان‌هایی را مشخص و معرفی می‌کنیم که فرایند این کار و محل این تجمع سریعا مشخص شود سپس به صورت رسمی اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

ظرف دو سه ماه آینده محلات برگزاری تجمعات مشخص می‌شود

استاندار تهران با بیان اینکه این موضوع در فرایندی باید به تایید شورای تامین استان و شورای تامین امنیت کشور برسد، گفت: البته این موضوع از مواردی است که هم رئیس محترم جمهور در مصاحبه اخیر خود اعلام و هم به وزیر کشور دستور داده است. ما هم پیگیر انجام کار کارشناسی هستیم، امیدواریم ظرف دو سه ماه آینده به نتیجه برسد و اصل تعیین محل تجمعات، زود تعیین تکلیف شود.

اخبار مرتبط:
تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
تبلیغات انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

نماینده مجلس: با بی‌حجاب‌ها در ملاء عام برخورد می‌کنند / اما اگر فلان روحانی شاخص، تخلف می‌کند با او برخورد مومنانه می‌شود
نماینده مجلس: با بی‌حجاب‌ها در ملاء عام برخورد می‌کنند / اما اگر فلان روحانی شاخص، تخلف می‌کند با او برخورد مومنانه می‌شود

رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توئیتی نوشت: ‏از نظر عده‌ای بی‌حجاب‌ها دین را به سخره گرفته، قانون‌کشی می‌کنند پس باید با آن‌ها قاطعانه و در ملاء عام برخورد شود. اما اگر فلان روحانی شاخص که سال‌ها مردم را به دینداری دعوت کرده، تخلف مالی سنگین کند و با دین مردم بازی کند باید برخورد مومنانه باشد! اذا فسد العالِم، فسد العالَم.

اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست
اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست

نصرت الله تاجیک، دیپلمات بازنشسته، و سفیر پیشن ایران در اردن درباره گزارش ها پیرامون حمایت اردن از اسرائیل به «انتخاب» گفت: اردن پشت اسرائیل درنیامده؛ بلکه اعلام کرده سیاست بیطرفی را اتخاذ کرده و فضایش را برای دو طرف بسته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است