کد خبر : 206000
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۹ - 01:09
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

روایت انسیه خزعلی از بازدید بند نسوان زندان اوین

معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: با بیشتر خانم‌ها در زندان اوین صحبت‌هایی داشتم. همراهان من هم با این خانم‌ها صحبت کردند. هر فردی که می خواست با من صحبت کند با او صحبت کردم و حرف‌هایش را زد و مطالبش را عنوان کرد.تلاش کردم علل و انگیزه بسیاری از مسائلی که پیش آمده است را از زبان خودشان بشنوم؛ بعضی‌های‌شان اظهار می‌کردند بی گناه هستند.

روایت انسیه خزعلی از بازدید بند نسوان زندان اوین

به گزارش سایت خبری مدارا؛ انیسه خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا از بند نسوان زندان اوین پس از حوادث اخیر بازدیدی داشته است یا خیر، عنوان کرد: بله، بازدیدی از بند نسوان زندان اوین داشتم.

وی خاطر نشان کرد: با بیشتر خانم‌ها در این بند صحبت‌هایی داشتم. همراهان من هم با این خانم‌ها صحبت کردند. هر فردی که می خواست با من صحبت کند با او صحبت کردم و حرف‌هایش را زد و مطالبش را عنوان کرد.تلاش کردم علل و انگیزه بسیاری از مسائلی که پیش آمده است را از زبان خودشان بشنوم؛ بعضی‌های‌شان اظهار می‌کردند بی گناه هستند.

خزعلی بیان کرد: رایزنی کردیم آن‌هایی که کم تقصیر هستند و یا سابقه ندارند بتوانند زودتر آزاد شوند که به بحمدالله این کار انجام شد.

معاونت زنان و امورخانواده ریاست جمهوری درباره «لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت» گفت: پیگیر مسئله «لایحه حمایت از زنان دربرابر خشونت» هستیم که بحمدالله مراحل خوبی را طی می‌کند. در حال حاضر هم جلسات نهایی‌اش در حال برگزاری است و نماینده ما هم در آنجا مشارکت دارند که امیدوارم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد و نهایی شود.

معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری درباره ضرورت فرهنگ سازی در مسئله حجاب گفت: فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه یکی از برنامه‌های دولت در رده‌های مختلف چه در مدارس و چه دانشگاه‌ها جز مسائل فرهنگی ما است.

وی تاکید کرد: همه ارگان‌های که در مسائل فرهنگی وظیفه دارند باید در این مسئله باتوجه به مسئولیت و وظیفه‌ای که به آن‌ها سپرده شده است دخالت داشته باشند چرا که فرهنگ‌سازی از مهم‌ترین کارهایی است که در بحث عفاف و حجاب صورت می‌گیرد زیرا این مسئله پیش از این‌که مرتبط با مسائلی باشد که در حال حاضر با آن مواجه هستیم و سیاسی شده، مسئله فرهنگی است.

خزعلی ادامه داد: ما هم در معاونت زنان نهاد ریاست جمهوری در حد وظایف‌مان، یعنی وظایفی که بر عهده معاونت زنان گذاشته شده در حد توان و باتوجه به امکانات و بودجه‌ای که داریم گام بر می داریم.

اخبار مرتبط:
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد
آصفری، نماینده مجلس: آقای رافائل گروسی از رأفت جمهوری اسلامی دارد سؤاستفاده می‌کند / سفر گروسی به ایران برای ما خوشحال‌کننده نیست و اهمیتی نَدارد

محمدحسن آصفری مدعی شد: آقای گروسی همواره از رأفت جمهوری اسلامی سؤاستفاده کرده است. بعد از برجام قرار بود آژانس راستی‌آزمایی کند و اگر ایران به تعهداتش عمل کرده باشد،گزارشی دقیق و صادقانه بدهد اما آژانس در همه این سال‌ها نشان داد که سیاسی‌کاری می‌کند و دیدیم که گزارش‌های مغرضانه‌ای داد.

معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد
معصومه حائری‌یزدی: آقامصطفی (خمینی) درباره حجاب سختگیری نمی‌کرد

مرحوم حاج آقا مصطفی از حضور در نجف و در کنار برخی از روحانیونی که افکار متحجرانه‌ای داشتند ناراحت بود و به علت حضور برخی از این روحانیون در بیرونی امام، شاید نزدیک ۱۰ سال به بیرونی ایشان نمی‌رفت و با ناراحتی و عصبانیت و با صدای بلند می‌گفت این چه کاری است که در بیرونی می‌نشینند و چای می‌خورند و درباره گوشت و مانند آن حرف می‌زنند؟! اما بیرونی مرحوم آیت‌الله خویی را خیلی قبول داشت.

ابراهیم فیاض: کار گشت‌ارشاد گرفتن دزد و جنایتکار است نه زَنان بدحجاب/ نباید دین را خشن به جامعه عرضه کرد
ابراهیم فیاض: کار گشت‌ارشاد گرفتن دزد و جنایتکار است نه زَنان بدحجاب/ نباید دین را خشن به جامعه عرضه کرد

جامعه‌شناس اصولگرا گفت: نباید دین را خشن به جامعه عرضه کرد چون باعث پراکندگی و دوری می شود. دین براساس رحمت نازل شد «بسم الله رحمن رحیم» یعنی دین بر مبنای مهربانی و رحمت است. پیغمبر هم رحمت للعالمین است اما متأسفانه یک فردی اخیرا آمد و از پیامبر چهره دیگری را معرفی کرد که اصلا درست نبود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است