کد خبر : 205556
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - 23:57
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

تغییر معاون فنی صداوسیما پس از هک شدن بخش خبری

سرپرست جدید معاونت توسعه و فناوری رسانه با حکم پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما منصوب شد. پیشتر رضا علیدادی، با حکم علی‌عسکری، رییس سابق صداوسیما از سال ۹۶ این سمت را عهده‌دار بود.

تغییر معاون فنی صداوسیما پس از هک شدن بخش خبری

به گزارش سایت خبری مدارا؛  روابط عمومی صداوسیما، متن حکم پیمان جبلی خطاب به علیرضا شریفی به عنوان سرپرست معاونت توسعه و فناوری را به این شرح آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای مهندس علیرضا شریفی،

سلام علیکم

نظر به مراتب تعهد، تجربه و شناخت سازمانی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت “سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه” منصوب می‌شوید.

انتظار می رود حداکثر تلاش خود را در جهت تحقق شرح وظایف مصوب این معاونت مبذول دارید و با تعامل و همکاری مؤثر با بخش های مختلف سازمان مأموریت‌های محوله را به انجام رسانید. از زحمات و تلاش های جناب آقای دکتر علیدادی در دوران تصدی این سمت تشکر می‌کنم و توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم.”

علیرضا شریفی فارغ التحصیل الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی قبلا در جایگاه قائم مقام معاونت فنی، قائم مقام و مدیرکل اداره فرستنده‌های رادیویی و مدرس دانشگاه صداوسیما نیز فعالیت کرده است.

۱۶مهر ماه امسال بخش خبری ۲۱ شبکه‌های اول و خبر صداوسیما برای چندثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شده بود. پیشتر هفتم بهمن ماه ۱۴۰۰ هم برخی شبکه‌های رادیو و تلویزیونی در صداوسیما برای لحظاتی هک شده بودند.

بر این اساس انتظار می‌رفت در پی این اتفاقات، تغییراتی در بخش‌های سیاسی یا فنی صداوسیما ایجاد شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است