کد خبر : 205387
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - 09:33
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

اغتشاشگران و آشوبگران در انتظار برخورد قاطع باشند؛ هیچ مماشاتی با آنها نداریم

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد گفت: برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا در انتظار اغتشاشگران و آشوبگران است و هیچ مماشاتی با آنها نداریم.

اغتشاشگران و آشوبگران در انتظار برخورد قاطع باشند؛ هیچ مماشاتی با آنها نداریم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا حدادزاده افزود: پلیس در روزهای اول مدارا کرد و با تذکر به متفرق کردن افرادی پرداخت که به صورت هیجان آمیز در این تجمع‌ها شرکت کرده بودند؛ با توجه به استمرار این حرکات دیگر هیچ مماشاتی با افرادی که در برخی نقاط شهر اقدام به ایجاد راه بندان، تخریب اموال عمومی، مزاحمت برای کسبه و آتش زدن اموال عمومی کرده‌اند، وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی افراد در روزهای گذشته با توجه به فراخوان‌ها در فضای مجازی و بدون توجه به صحت خبرهای منتشر شده در برخی مکان‌ها تجمع کردند، ادامه داد: هم افرادی که در خیابان حضور دارند و هم کسانی که در فضای مجازی فکر می‌کنند در امنیت قرار دارند، تحت رصد پلیس قرار گرفته و عمده محرکان جریان‌های اخیر بازداشت شده و دستگاه قضا برخورد قاطعی با آنان خواهد داشت.

ضرورت همکاری مردم با پلیس

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد ، امنیت و آرامش شهروندان را بسیار مهم توصیف کرد و ادامه داد: چنین رفتارهایی هیچ تناسبی با اعتراض نداشته و هیچ کس نمی‌تواند این مسائل را به عنوان اعتراض توجیه کند.

حدادزاده، هوشیاری و همکاری مردم با پلیس را خواستار شد و گفت: مردم در برخی محلات اجازه اغتشاش را به اغتشاشگران نداده و آنان را معرفی کردند و امیدواریم امنیت شهروندان با کمک مردم و اقتدار پلیس و حمایت دستگاه قضا حفظ شود.

وی شهروندان را نسبت به متاثر شدن از فضای مجازی برحذر داشت و افزود: حضور در چنین تجمع‌هایی سبب آسیب می‌شود و حتی بسیاری از افراد توسط آشوبگران ضرب و شتم شده و حتی تلفن‌های آنان نیز به سرقت رفته است.

 

اخبار مرتبط:
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید

این بنر را مدیران زاکانی درست روبه‌روی پارک قیطریه نصب کرده‌اند.

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید
اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است