کد خبر : 204347
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - 12:56
دسته‌بندی : سیاسی، پیشنهاد سردبیر
چاپ

سایت اصولگرا: استاندار تهران همان «آقای دوربینی» است

اظهارات اخیر محسن منصوری استاندار تهران، در خصوص عدم وجود زیرساخت‌های لازم برای مقابله با اغتشاشات یا همان اعتراضات صدای بسیاری از رسانه ها از جمله رسانه های اصولگرا را درآورد.

سایت اصولگرا: استاندار تهران همان «آقای دوربینی» است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اظهارات اخیر محسن منصوری استاندار تهران، در خصوص عدم وجود زیرساخت‌های لازم برای مقابله با اغتشاشات یا همان اعتراضات صدای بسیاری از رسانه ها از جمله رسانه های اصولگرا را درآورد.

سایت اصولگرای صراط نیوز با «آقای دوربینی» خواندن استاندار دهه شصتی نوشت: “از زمان مرگ مهسا امینی و اتفاقات ناشی از آن، کمتر مسئولی را می‌توان پیدا کرد که به اندازه منصوری در اخبار حضور فعال داشته و مدام مصاحبه و صحبت کرده باشد.

منصوری ابتدا تلاش کرد با توییت‌هایی درمورد آمار بازداشتی ها، خودی نشان دهد. سپس به سلبریتی‌ها حمله کرد و از این گفت که در هر سوراخ موشی پنهان شده باشند، به سراغشان خواهند رفت. کمی که از اغتشاشات گذشته بود، هفته گذشته رسما پایان آن را نیز اعلام کرد و گفت که تهران سه روز است که در امنیت به سر می‌برد و تجمع خاصی نداشته! نتیجه این همه اصرار برای اظهارنظر پیرامون اغتشاشات همین گافی است که جناب استاندار دهه شصتی داده و حالا در صدد جبران آن برآمده؛ کاری بس دشوار که بعید است به همین راحتی انجام پذیر باشد.”

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است