کد خبر : 204235
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 22:27
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

لزوم مشارکت شهرداری و پلیس در ایجاد نظم در شهر

شهردار اهواز گفت: در شهرداری معتقد هستیم باید با نیروی انتظامی هم‌افزایی و مشارکت بیشتری در مورد فعالیت‌هایی که منتهی به ایجاد نظم در شهر می‌شود، وجود داشته باشد تا فضای آرام‌بخش بیشتری برای مردم رقم زده شود.

لزوم مشارکت شهرداری و پلیس در ایجاد نظم در شهر

رضا امینی در جلسه تقدیر و تکریم نیروهای انتظامی که امروز (۱۸ مهرماه) در شورای شهر اهواز برگزار شد، با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، خوزستان بسیار سربلند و خوش‌نام و درخشان ظاهر شد، اظهار کرد: با وجود توطئه دشمنان برای بر هم زدن نظم و امنیت کشورمان، با درایت نیروی انتظامی و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این توطئه‌ها خنثی شده است.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز مردم و این نظام مدیون نیروی انتظامی است که به همه نیروهای خوش‌نام این نهاد، خدا قوت عرض می‌کنیم. قطعا بخش زیادی از زحماتی که نیروی انتظامی متحمل می‌شوند، پنهان است.

شهردار اهواز عنوان کرد: در شهرداری معتقد هستیم باید با نیروی انتظامی هم‌افزایی و مشارکت بیشتری در مورد فعالیت‌هایی که منتهی به ایجاد نظم در شهر می‌شود، وجود داشته باشد تا فضای آرام‌بخش بیشتری برای مردم رقم زده شود.

امینی بیان کرد: شهرداری آمادگی دارد در همه بخش‌های قابل اشتراک با نیروی انتظامی و شهرداری، تفاهم داشته باشد و قطعا هم‌افزایی بیشتر موجب ارتقای کیفیت زندگی در اهواز خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است