کد خبر : 204205
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 21:04
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران از روند آواربرداری ساختمان متروپل

جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفری نظارتی به استان خوزستان در جریان آخرین روند آواربرداری ساختمان متروپل آبادان قرار گرفتند.

نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران از روند آواربرداری ساختمان متروپل

محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به سفر نظارتی چندین تن از اعضای کمیسیون عمران به استان خوزستان، بیان کرد: بنده به همراه چندین تن از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح امروز به منظور نظارت میدانی از پروژه های عمرانی به استان خوزستان سفر کرده و در بدو ورود به استان خوزستان، در شهرستان آبادان حضور یافته و از روند آواربرداری از ساختمان متروپل بازدیدی داشتیم ضمن بازدید میدانی از محل ساختمان متروپل در جریان میزان پیشرفت در آواربرداری ساختمان متروپل قرار گرفتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: اجرای عملیات آواربرداری برعهده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) بوده که برای آواربرداری و تخریب به منظور جلوگیری از آسیب به ساختمان های مجاور با دقت بسیار و با استفاده از روش های مهندسی کار را پیش می‌برند. با توجه به پیشرفت کار پیش بینی می‌شود نهایتا تا ۴۰ روز آینده عملیات به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازدید از سایر پروژه های عمرانی و نیمه تمام شهرستان آبادان و همچنین بندر آبادان و خرمشهر در دستورکار سفر نظارتی کمیسیون قرار دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است