کد خبر : 204024
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - 03:14
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

دو عامل خطر کرونا در پاییز که باید جدی گرفته شوند

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم تزریق واکسن یا تکمیل واکسیناسیون برای دانش‌آموزان تاکید کرد.

دو عامل خطر کرونا در پاییز که باید جدی گرفته شوند

دکتر پژمان بختیاری‌نیا با اشاره به همزمانی کرونا، آنفلوآنزا و آلرژی‌ها در فصل پاییز بیان کرد: در حال حاضر از پیک شهریورماه عبور کرده‌ایم و شرایط شیوع کرونا پایدار است؛ همچنان شاهد ابتلا، بستری و مرگ و میر افراد در پی ابتلا به کرونا هستیم اما روند بیماری ثبات دارد.

وی افزود: این وضعیت نشان می‌دهد که اگر کوچکترین سهل‌انگاری در اقدامات پیشگیرانه انجام شود، ممکن است با پیک جدید مواجه شویم که امیدواریم با رعایت نکات مهم بهداشتی، از بروز ناگهانی موارد بیماری پیشگیری شود.

بختیاری‌نیا تصریح کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین فاصله داشتن پوشش واکسیناسیون کرونا در جمعیت دانش‌آموزی با حد مطلوب، دو عامل خطر بروز بیماری‌ها در فصل پاییز هستند.

سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به موجودی خوب واکسن و آمادگی برای واکسیناسیون مراجعه‌کنندگان گفت: بنابراین از والدین می‌خواهیم حتما برای تزریق یا تکمیل واکسیناسیون فرزندان‌شان اقدام کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است