کد خبر : 203482
انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ - 11:58
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

توضیحات رئیس کل دادگستری استان البرز درباره فوت «سارینا اسماعیل‌زاده»: طبق بررسی‌های اولیه او خودکشی کرده قبلا هم سابقه خودکشی ناموفق با مصرف قرص داشته است

در ادامه دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند و پروژه کشته‌سازی، پرونده‌سازی مشابهی از مرگ یک دختر در کرج به نام سارینا اسماعیل‌زاده صورت گرفته است.

توضیحات رئیس کل دادگستری استان البرز درباره فوت «سارینا اسماعیل‌زاده»: طبق بررسی‌های اولیه او خودکشی کرده قبلا هم سابقه خودکشی ناموفق با مصرف قرص داشته است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز، در روزهای اخیر و در راستای پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب موارد مختلفی مشاهده شده است که مرگ افرادی که هیچ ارتباطی با حوادث اخیر نداشته است را، این رسانه‌ها به دروغ به اغتشاشات مرتبط کرده و مدعی می‌شوند که این دختران نوجوان در تجمعات بدست نیروهای امنیتی کشته شده‌اند.

یکی از این موارد دروغ که بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت مربوط به مرگ دختری به نام نیکا شاکرمی بود که با انتشار اسناد و تصاویر مشخص شد مرگ وی هیچ ارتباطی با تجمعات اخیر ندارد و تحقیقات پلیسی و قضایی درباره علت مرگ این دختر نوجوان در حال انجام است.

اما در ادامه پروژه کشته‌سازی، پرونده‌سازی مشابهی از مرگ یک دختر در کرج به نام سارینا اسماعیل‌زاده صورت گرفته است که ادعا شده در تجمعات و به دست نیروهای امنیتی کشته شده است.

در همین حسین فاضلی هریکندی درباره جزئیات فوت سارینا اسماعیل‌زاده گفت: در نخستین دقایق روز دوم مهرماه در حدود ۲۰ دقیقه بامداد، طی تماس تلفنی کلانتری ۱۴ رسالت کرج، گزارش یک مورد سقوط از ارتفاع به قاضی کشیک دادسرای ناحیه یک کرج ارائه شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بازپرس کشیک دادسرای مذکور شخصا در محل حادثه حاضر شده و با بررسی های اولیه مشخص گردید جسد متعلق به دختر نوجوانی حدودا ۱۶ ساله است که در محل ورودی پارکینگ پشتی ساختمان همسایه منزل مادر بزرگ متوفی در عظیمیه کرج قرار داشت.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اینکه بلافاصله تحقیقات اولیه در این خصوص از سوی خود بازپرس از مامور کلانتری، مادر و مادربزرگ متوفی آغاز شد، بیان داشت: با بررسی‌های اولیه مشخص شده است، متوفی که به همراه مادر خود در همان شب در منزل مادربزرگ خود بودند از راه‌پله منزل مادر بزرگ، خود را به پشت بام طبقه پنجم رسانده و از آنجا پس از ورود به پشت بام همسایه به پایین پریده و طبق بررسی‌های اولیه خودکشی کرده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات بازپرسی از مادر ایشان مشخص کرده است که متوفی سابقه خودکشی ناموفق با مصرف قرص داشته، متذکر شد: پلیس نیز با تماس تلفنی همسایه از موضوع سقوط از ارتفاع مطلع و به محل مراجعه کرده و با حضور اورژانس در محل مشخص شده که وی متاسفانه فوت نموده است.

فاضلی هریکندی در ادامه به گزارش پزشکی قانونی در این خصوص اشاره کرد و گفت: طبق این گزارش علت فوت، شوک ناشی از ضربه به دنبال صدمات و شکستگی‌های متعدد و خونریزی به واسطه سقوط از ارتفاع بوده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه منطقه وقوع این حادثه جزو مناطق بدون اغتشاش  در کرج بوده و ادعاهای مطرح شده در خصوص فرد فوت شده در برخی از رسانه های معاند کذب است، یادآور شد: خانواده متوفی شامل مادر، برادر و دایی وی نیز با حضور در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای ناحیه یک کرج از انتشار این اخبار کذب ابراز ناراحتی کرده و خواستار صدور تکذیبیه شده‌اند.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است