کد خبر : 201225
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - 12:44
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

فرماندار مشهد:با اخلالگران مماشات نمی‌کنیم/حضور ماموران غیر ایرانی در مشهد شایعه‌ است و کاملاً تکذیب می‌شود

فرماندار مشهد تاکید کرد: اگر از روی غفلت افرادی فریب خوردند، بدانند از این به بعد مماشات نخواهد شد و قطعا با کسانی که با امنیت عمومی را به خطر می اندازند برخورد خواهیم کرد.

فرماندار مشهد:با اخلالگران مماشات نمی‌کنیم/حضور ماموران غیر ایرانی در مشهد شایعه‌ است و کاملاً تکذیب می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛محسن داوری، فرماندار مشهد صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، با اشاره به تجمعات صورت گرفته در اعتراض به ماجرا خانم «مهسا امینی» در مشهد گفت: دشمنان انقلاب مثل گذشته با موج سواری تلاش کردند از این حادثه بهره ببرند و مردم را در حوزه احساس پاکشان تحریک کنند تا در مقابل نظام جمهوری اسلامی قراردهند.

وی با بیان اینکه دشمنان از اربعین تبلیغاتشان شروع شد اما همراهی مردم را ندیدند، اظهار کرد: آنها با تحریک اقشار مختلف و‌ جوانان تصمیم به سازماندهی کردند.

فرماندار مشهد با اشاره به اتفاقات شب گذشته در مشهد، خاطرنشان کرد: گروه‌های کوچکی‌ در چند نقطه از شهر در راستای اعتراض به اتفاق افتاده حضور پیدا کردند که با هوشیاری نیرو‌های امنیتی تحت رصد بودند و خویشتن‌داری خوبی از سوی نیرو‌های انتظامی پدید آمد.

داوری تاکید کرد: در این تجمعات حادثه جانی برای هیچ یک از شهروندان پیش نیامد و گزارش سطحی نیز رخ نداد.

وی در ادامه گفت: توسط جریان ضدانقلاب گروه‌های کوچکی تشکیل شده بود و از مکانی به مکان دیگر منتقل می‌شدند و دست به تخریب زدند که نیرو‌های امنیتی وارد عمل شدند.

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه آنچه اهمیت دارد این است که خانواده‌ها مراقب فرزاندانشان باشند تا تحت تاثیر احساسات جمعی قرار نگیرند، متذکر شد: دیشب شاهد اقدامات افراد ضد انقلاب بودیم که هیچکس با آن‌ها همراهی نمی‌کرد و‌ مردم متوجه اقدامات خرابکارانه و انحرافی این افراد شده بودند. مردم انتظار داشتند که این افراد تعیین تکلیف شوند و ما مصمم هستیم اگر این روند ادامه پیدا کند با متخلفین با جدیت برخورد کنیم.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم مردم هوشیار باشند، تمامی افرادی که بازداشت شدند وابسته به جریان ضد انقلاب هستند، تعدادشان بسیار اندک است، تمام بازداشت‌شدگان دیشب در مشهد از لیدرهای اغتشاشگران بوده‌اند که دارای سابقه وابستگی به جریانات ضدانقلاب هستند یا مستندات ارتباط آنها با گروهای معاند به دست آمده است.

داوری با اشاره به اینکه همه کسانی که مورد خسارت وارد شدند ماموران هستند و آماری از آسیب  مردم گزارش نشده است، اظهار کرد: یک مامور نیز دچار حریق شده و حدود ۲۵ درصد سوختگی داشته است.

وی همچنین ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص ماموران غیر ایرانی در مشهد، گفت: این خبر شایعه‌ای دیگر از سوی معاندین است و کاملا تکذیب می‌شود.

فرماندار مشهد تاکید کرد: اگر از روی غفلت افرادی فریب خوردند، بدانند از این به بعد مماشات نخواهد شد و قطعا با کسانی که با امنیت عمومی را به خطر می اندازند برخورد خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است