کد خبر : 200497
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ - 17:06
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

امام جمعه مشهد: امام رضا(ع) از افزایش کرایه تاکسی ناراحت می شود

سیداحمد علم‌الهدی امروز، ۲۴ شهریور ماه، در همایش «در محضر امام مهربانی» که در مجتمع آیه‌های مشهد با حضور ۱۵۰۰ نفر از خدمت‌رسانان مجاور به زوار بارگاه امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: با زائر امام هشتم(ع) معامله نکنید.

امام جمعه مشهد: امام رضا(ع) از افزایش کرایه تاکسی ناراحت می شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیداحمد علم‌الهدی امروز، ۲۴ شهریور ماه، در همایش «در محضر امام مهربانی» که در مجتمع آیه‌های مشهد با حضور ۱۵۰۰ نفر از خدمت‌رسانان مجاور به زوار بارگاه امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: با زائر امام هشتم(ع) معامله نکنید. در پیک زیارتی کرایه تاکسی ۲ برابر می‌شود. امام رضا(ع) از این موضوع ناراحت می‌شوند. ممکن است یک نفر در این پیک زیارتی چهار تا پنج میلیون نیز بیشتر درآمد کسب کند اما شب که به خانه می‌رود، به علت بیماری همسرش و انتقال او به بیمارستان باید ۶ میلیون برای او هزینه کند. اگر امام رضا(ع) به کسی غضب کند، همینگونه می‌شود. همانطور که امام رضا(ع) رئوف است، برای کسی که این موضوعات را رعایت نکند، غضب خواهد کرد. اگر در این پیک زیارتی بازار گرمی راه بیندازید، امام رضا(ع) مانع آن خواهد شد و درآمدی که بابت آن کسب کرده‌اید، اثر سوء خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در پیک زیارتی باید بیشتر خدمت کنید تا اینکه درآمد بیشتری کسب کنید. اگر مشکل دارید، مشکل‌تان را به امام رضا(ع) بگوید تا حل شود. مشکل مالی با سرکیسه کردن زائر امام رضا(ع) نه تنها حل نمی‌شود بلکه بدتر هم می‌شود. فرهنگ میزبانی از یک باور آغاز می‌شود. آدم باید باور کند که نوکر، راننده و جاروکش امام رضا(ع) است.

اخبار مرتبط:
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید

ویدئویی از حمله تند رائفی پور به قالیباف و شمخانی را در فضای مجازی جنجالی شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد
نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: شعار‌هایی که ما یک عمر فریاد می‌زدیم امروز دانشجویان غربی در قلب کشورهایشان تکرار می‌کنند. حتی یهودیان آزاده هم میدانند نجاتشان با انقلاب اسلامی است.

نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند
نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند

موسوی گفت: در همان ایام مطرح شد که فلانی ماجرای فیدلیتی را تکذیب کرده و گفته چنین چیزی نبوده است. اولا بنده جمع بندی تصمیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را به بیرون منتقل کردم و بر خلاف اینکه گفتند نظام الدین موسوی گفته که اصلا فیدلیتی در مجلس گرفته نشده است، من این را نگفتم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است