کد خبر : 200358
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ - 18:07
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

علت استعفای سورنا ستاری از معاونت علمی ریاست جمهوری چه بود؟

یک عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی علت احتمالی استعفای سورنا ستاری از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را بیان کرد.

علت استعفای سورنا ستاری از معاونت علمی ریاست جمهوری چه بود؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد وحیدی در رابطه با علت احتمالی استعفای معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار کرد: به نظر می‌رسد علت استعفای دکتر ستاری به تغییر ساختار در وزارت علوم مرتبط باشد.

وی با بیان اینکه به دلیلی تعطیلی مجلس هنوز اطلاعات تکمیلی بابت علت استعفای دکتر ستاری به دست بنده نرسیده است، افزود: اما احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.

وی با تأکید براینکه در ایجاد این معاونت مخالفتی وجود ندارد و به طور قطع اهمیت بسیاری نیز دارد، اضافه کرد: اما هماهنگی بین معاونت علمی ریاست جمهوری و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم باید تقویت شده و افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار می‌رود رئیس جمهور در رابطه با استعفای دکتر ستاری بررسی‌های بسیاری انجام دهد، اضافه کرد: تنها حامی موضوعات دانش بنیان در گذشته نیز مقام معظم رهبری بودند و در این حوزه توسط معاونت علمی ریاست جمهوری اقدامات بسیاری انجام شده و نیاز است که اقدامات انجام شده و نتایج به دست آمده در این حوزه از سوی رئیس جمهوری به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دکتر ستاری از ظرفیت‌های علمی کشور است، ادامه داد: دولت سیزدهم با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به حوزه دانش بنیان دارد و برای کسب نتایج مطلوب نیز نیاز است که از چهره‌هایی مانند دکتر ستاری، خیرالدین و… استفاده شود.

وحیدی با اشاره به اینکه معاونت علمی ریاست جمهوری یک حوزه تصمیم‌ساز و هماهنگ کننده در حوزه علمی است، افزود: در شعار سال، مقام معظم رهبری تأکید کردند که کلید پیشرفت کشور علم و فناوری است و از همین جهت باید برای تحقق این مهم از تمام شخصیت‌های علمی کشور استفاده شود.

اخبار مرتبط:
یک مستشار سپاه در اثر حملات هوایی شب گذشته در سوریه به شهادت رسید
یک مستشار سپاه در اثر حملات هوایی شب گذشته در سوریه به شهادت رسید

خبرگزاری دانشجو از «شهادت یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه» خبر داد.

حیدری، نماینده مجلس: پنج تا هشت میلیون مهاجر افغانستانی در ایران داریم
حیدری، نماینده مجلس: پنج تا هشت میلیون مهاجر افغانستانی در ایران داریم

شهریار حیدری گفت: بین پنج تا هشت میلیون مهاجر افغانستانی در ایران داریم؛ خود همین تفاوت در آمار مهاجران افغانستانی به نوعی حکایت از عدم ساماندهی این اتباع دارد.

دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ اسماعیل هنیه در تهران
دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ اسماعیل هنیه در تهران

رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سفر خود به تهران امروز سه‌شنبه با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است