کد خبر : 198325
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - 03:44
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

دولت چرا کشاورزان و دامداران را در اوج نگرانی به حال خود رها کرده است؟

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کارگروه تعیین خسارت و پرداخت خسارت به کشاورزان و دامداران استان خوزستان به دنبال ممنوعیت کشت تابستانه شد.

دولت چرا کشاورزان و دامداران را در اوج نگرانی به حال خود رها کرده است؟

قاسم ساعدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس، بیان کرد: به دنبال خشکسالی در استان خوزستان شاهد ممنوعیت کشت تابستانه در حوزه کرخه به ویژه در دشت آزادگان و هویزه بودیم. برای کشت پاییز سال گذشته نیز تنها برای ۵۰ درصد مجوز صادر شد. چرا خسارات کشاورزان و دامداران این منطقه پرداخت نمی شود؟

نماینده مردم دشت آزادگان در ادامه اظهار کرد: وزارت کشاورزی، وزارت نیرو و ستاد بحران تا حالا نه مردم را مورد تفقد قرار داده و نه حداقل خسارت را به کشاورزان و دامداران داده است. این رفتار با کشاورزان و دامداران مغایر با شعار دولت انقلابی است. چرا کشاورزان و دامداران را در اوج نگرانی به حال خود رها کرده اید؟ این رفتار از دولت آقای رئیسی مورد قبول نیست و باید هرچه سریع تر کارگروه تعیین خسارت تشکیل گردد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است