کد خبر : 197774
انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ - 06:19
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

رییس دادگستری خوزستان برهمکاری نهادهای متولی در اجرای طرح حدنگاری تاکید کرد

رییس کل دادگستری خوزستان بر ضرورت همکاری همه نهادهای متولی خوزستان در اجرای طرح کاداستر (حدنگاری) در استان خوزستان تاکید کرد.

رییس دادگستری خوزستان برهمکاری نهادهای متولی در اجرای طرح حدنگاری تاکید کرد

علی دهقانی در نشست رفع موانع کاداستر(حدنگاری) اراضی کشاورزی در خوزستان که با حضور ادارات و نهادهای مربوطه برگزار شد با تاکید بر ضرورت همکاری همه نهادهای متولی استان برای تسریع در روند اجرای طرح کاداستر اظهار داشت:اجرای این طرح نیازمند اراده جمعی است و برای پیشرفت کار ابتدا باید موانع شناسایی و برای رفع آن چاره اندیشی و برنامه ریزی شود.

وی اظهارداشت: اجرای طرح کاداستر یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری و از برنامه‌های پنج ساله توسعه است که به تثبیت مالکیت اشخاص و دولت کمک می‌کند و از هر جهت بسیار با اهمیت است.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: اجرای طرح کاداستر در استان خوزستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و با ۹۶ درصد انجام کار، جزو استان‌های پیشرو هستیم اما باید این عدد تا پایان شهریور به ۱۰۰ درصد برسد.

دهقانی با بیان اینکه حجم اراضی استان خوزستان بالاست اما ظرفیت‌های مناسبی نیز برای انجام کار وجود دارد گفت: نشست ها نباید توجیهی، بدون آمار و با مصوبات غیر قابل اجرا باشد بلکه باید هدف و موانع کار مشخص و برای تکمیل کار، تقسیم وظایف شود.

وی بیان کرد: تسریع در کار نباید موجب کاهش کیفیت در انجام امور شود اما نباید به عنوان بهانه‌ای برای کم کاری و کندی کار نیز شود و انتظار ما این است که در اجرای طرحی با این اهمیت، کمیت و کیفیت در کنار هم در زمان تعیین شده صورت گیرد.

دهقانی گفت: دستگاه قضایی در اجرای این طرح پشتیبان اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر نهادهای متولی است و این آمادگی را دارد تا در صورت وجود هرگونه موانع، به مساله ورود و آن را بررسی کند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است