کد خبر : 197329
انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ - 10:31
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

۳ روش کلی ساخت سایت به زبان ساده

داشتن سایت یکی از الزامات کسب و کارها در عصر ارتباطات می باشد. سایت می تواند آخرین دست آورد ها و نمونه کارهای شرکت شما را به نمایش در آورد. در این مطلب می خواهیم به انواع روش های ساخت سایت یا طراحی سایت بپردازیم تا شما بتوانید با کمک این روش ها بهترین و به صرفه ترین روش را انتخاب کنید.

۳ روش کلی ساخت سایت به زبان ساده

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اینکه شما کدام یک از روش های زیر را انتخاب کنید به عوامل زیادی همچون ماهیت کسب و کار، بودجه مورد نیاز، زمان و عوامل بسیار دیگری بستگی دارد. ما در این مطلب فقط به بیان روش ها می پردازیم.

استفاده از سایت ساز:

اولین روش و به صرفه ترین روش برای ساخت سایت استفاده از سایت ساز می باشد.

سایت ساز ها نرم افزارهایی تحت وب هستند که تمامی افراد با هر دانش و تخصصی می توانند با کمک آن برای خود یا کسب و کار خود سایت بسازند.

افراد با کمک سایت ساز ها می توانند در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود که داشتن یک سایت حرفه ای می باشد برسند. سایت سازها ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت را به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که شما فقط مثل نقاشی کشیدن می توانید سایت ایجاد کنید و نیازی به برنامه نویسی و کارهای تخصصی و فنی نیست.

انواع مختلفی از سایت سازها وجود دارند. برخی مخصوص ایجاد فروشگاه اینترنتی طراحی شده اند و برخی هم برای ساخت انواع سایت طراحی و برنامه ریزی شده است.

با جستجو کلمه سایت ساز در گوگل می توانید به لیستی از سایت سازهای معتبر در ایران برسید. وبزی، سازیتو، سایتی شو، پرتال، سی فایو و ایران سرور را می توان جزء برترین سایت سازها در ایران برشمرد.

حتما سری به این سایت ها بزنید، امکانات و تعرفه های آن ها را مقایسه و بهترین و مناسب ترین سایت ساز مخصوص به خود را انتخاب کنید.

استفاده از CMS:

سی ام اس یا سیستم های مدیریت محتوا نرم افزارهایی تحت وب هستند که امکان مدیریت محتوای سایت را به شما می دهد. برای استفاده از CMS شما باید کمی دانش فنی در زمینه این سیستم ها داشته باشید. باید در زمینه مدیریت هاست و دامنه و مدیریت قالب های این سیستم های مدیریت محتوا تجربه داشته باشید.

انواع مختلفی از این CMS ها وجود دارند. اکثر این سیستم ها رایگان هستند. اما قالب ها، افزونه ها و ماژول های مورد نیاز برای این CMS ها پولی می باشند. البته از نوع رایگان نیز در دسترس می باشد اما برای عملکرد بهتر وب سایت و افزایش قابلیت های آن نیاز هست که از قالب ها و پلاگین های پولی نیز استفاده کنید.

برخی از CMS ها مخصوص راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی هستند. در این زمینه معروف ترین این سیستم ها پرستاشاپ، مجنتو و ووکامرس می باشد. برخی دیگر نیز مخصوص راه اندازی سایت های شرکتی، خبری و مجله ای می باشد که بهترین CMS برای راه اندازی این نوع سایت ها وردپرس می باشد.

برای ساخت سایت با استفاده از این CMS ها، شما باید در ابتدا یک هاست و دامنه بخرید، سپس CMS مورد نظر خود را بر روی هاست نصب کنید. سپس یک قالب مناسب برای سایت خود تهیه و نصب کنید و در انتها محتوای مورد نیاز برای سایت خود را با کمک این نرم افزارها ایجاد و مدیریت نمایید.

استفاده از برنامه نویسی اختصاصی:

گاهی اوقات شما برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیازهای خاصی دارید که سایت ساز ها و استفاده از سیستم های مدیریت محتوا جوابگوی نیاز شما نیست. هر چند بسیاری از ایده ها با این دو روش قبل قابل پیاده سازی می باشد. به همین منظور قبل از استفاده از روش سوم برای ساخت سایت حتما تحقیقات خوبی انجام بدهید تا پول شما به هدر نرود.

اگر به این نتیجه رسیدید که برای رسیدن به خواسته خود باید از روش از بیس کدنویسی استفاده کنید حتما در مورد انواع روش های برنامه نویسی اختصاصی تحقیق کنید.

انواع مختلفی از زبان های برنامه نویسی تحت وب برای طراحی سایت وجود دارد. php، asp، جاوا اسکریپت و… که هر کدام مزایا و معایب مختلفی می تواند داشته باشد. انتخاب هر زبان می تواند در هزینه های آینده پروژه شما موثر باشد.

حتما از زبانی استفاده کنید که توسعه دهنده آن به میزان کافی وجود داشته باشد. این موضوع باعث کاهش هزینه های پروژه شما می شود. زبانی انتخاب کنید که در آینده و با گسترش کسب و کار شما امکان توسعه و پیشرفت آن وجود داشته باشد و آن زبان بتواند در آینده نیز جوابگوی نیازهای شما باشد که شما دوباره مجبور به تغییر زبان برنامه نویسی خود نشوید.

نتیجه گیری:

در این مقاله به سه روش ساخت سایت پرداختیم و به طور خلاصه به معرفی هر روش اشاره کردیم. استفاده از سایت ساز، استفاده از سیستم مدیریت محتوا و برنامه نویسی اختصاصی سه روش معرفی شده در محتوا بودند. استفاده از سایت ساز ها کمترین هزینه را برای شما به همراه خواهد داشت و برنامه نویسی اختصاصی بیشترین هزینه طراحی سایت را برای شما ایجاد خواهد کرد. باید با توجه به نیاز خود یکی از سه روش بالا را انتخاب کنید.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

خریدار ضایعات در تهران
خریدار ضایعات در تهران

یکی از اهداف مدام این شرکت، حفظ محیط زیست است. ما با خرید این نوع فلزات، سعی داریم از آهن فلزات جدا شده و آن‌ها را در جهت دیگری برای دستیابی به اهداف دیگر استفاده کنیم، همچون حفظ محیط زیست.

منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها
منتخب بهترین تکنیک‌های مذاکره و روش یادگیری آنها

قطعا یکی از اصول اولیه و اساسی زندگی مذاکره یا negotiation است، باید بدانید که جهان بر محور مذاکره می‌چرخد و اگر شما نتوانید به خوبی از پس مذاکره کردن بربیایید و با اطرافیان خود مذاکرات خوبی انجام ندهید، به موفقیتی در زندگی دست پیدا نخواهید کرد. مذاکره تکنیک‌ها و اصول خود را دارد که یادگیری آن‌ها مستلزم شرکت‌ در دوره‌ها و تمرین مستمر است. در ادامه بیشتر در خصوص مذاکره و تکنیک های مرسوم آن صحبت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است