کد خبر : 196176
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - 10:11
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

روزنامه اصولگرا: «سپیده رَشنو» با مسیح علی نژاد ارتباط داشت

همشهری نوشت: درباره حجاب زنان ایرانی دو گروه گرفتار خطای فاحشند؛ براندازها و ساده‌دلان داخلی.وجه مشترک هردو گروه اینست که تصور می‌کنند، حجاب عرفی در ایران یا همان شل‌حجاب‌ها، مخالف فرهنگ و اسلام و حکومت‌اند.

روزنامه اصولگرا: «سپیده رَشنو» با مسیح علی نژاد ارتباط داشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه همشهری نوشت:دختری نوجوان و محجبه، به کشف حجاب در اتوبوس اعتراض می‌کند و تذکر لسانی می‌دهد. طرف مقابل با فحاشی و هتاکی وی را از اتوبوس بیرون می‌اندازد. بعد هم فیلم گرفته و منتشر می‌کند. بقیه مردم نیز در حجاب متنوع در حیرت هستند.

چند روز بعد فرد هتاک دستگیر شده و مشخص می‌شود، عامل و مرتبط مسیح علی‌نژاد، خبرنگار فراری و کارمند حقوق‌بگیر سفارت آمریکاست.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ همشهری نوشت؛ سالومه مجری شبکه انگلیسی من‌وتو نیز تلفن و آدرس خانواده دختر نوجوان را از عوامل داخلی گرفته و در تماس تلفنی آنها را تهدید می‌کند و بعد هم این بی‌شرمی را با افتخار در توییتر گزارش می‌کند.

ماجرای اتوبوس نشان داد که حجاب بهانه است. همان‌ها که با تحریم‌های اقتصادی سفره مردم را تنگ کردند، همان تروریست‌های آدمکش، همان‌ها که پمپ بنزین آتش زدند و مسجد ویران کردند همان‌ها پروژه کشف حجاب را پیش می‌برند.مسیح علی‌نژاد می‌گوید کشف حجاب پلی برای براندازی حکومت است.

درباره حجاب زنان ایرانی  دو گروه گرفتار خطای فاحشند؛ براندازها و ساده‌دلان داخلی.وجه مشترک هردو گروه اینست که تصور می‌کنند، حجاب عرفی در ایران یا همان شل‌حجاب‌ها، مخالف فرهنگ و اسلام و حکومت‌اند.

براندازهای جاهل با این تصور فکر می‌کنند در ایران ارتش گسترده‌ای دارند که حاضرند مقابل اسلام و ایران بایستند. برای همین اقدام به اعزام مزدور میان مردم می‌کنند تا با کشف حجاب دیگران را تهییج کنند.

دسته دوم ساده‌دلان غافلی‌ هستند که فکر می‌کنند مردم از دین زده شده‌اند و حاضر نیستند حجاب داشته باشند و هر روز به زبان‌های مختلف می‌گویند: «آی حکومت چه نشسته‌اید که مردم دیگر رویگردان حجاب‌اند و تا دیر نشده کوتاه بیایید.»

خطای فاحش کجاست؟

مردم ما با هر سطحی از حجاب، خود را محجبه می‌دانند. حتی آنها که عرفا شل‌حجاب هستند، خود را محجبه می‌دانند و پایبند به دین. بی‌حجابی در ایران ناشی از سبک زندگی است نه بی‌عفتی و بی‌حیایی.

به همین دلیل است که بدحجابی هرچند خطاست اما همین جمعیت، همیشه پای انقلاب هستند و اسلام.اینها مردمند. همان جماعت حیرت‌زده اتوبوس.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است