کد خبر : 196021
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۳ - 15:20
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

لطف الله سیاهکلی: مجلس یازدهم باید بودجه‌ای برای اصحاب رسانه درنظر بگیرد/ از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: به‌عنوان فردی که سال‌ها در حوزه رسانه فعالیت داشته، از قشر عظیم و زحمت‌کش خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. این افراد علی‌رغم آنکه رسانه تمام جامعه هستند و صدای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی‌اند اما صدایشان شنیده نمی‌شود و رسانه خود نیستند.

لطف الله سیاهکلی: مجلس یازدهم باید بودجه‌ای برای اصحاب رسانه درنظر بگیرد/ از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لطف‌الله سیاهکلی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها عامل تأثیرگذار بخش فرهنگی کشور هستند، اظهار کرد: حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی‌ کشور متأثر از رسانه‌ها است. رسانه‌های کشور به‌منظور شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و کمک مدیریت اصلاح ساختارها تلاش فراوانی می‌کنند.

وی افزود: نقش رسانه‌ها برجسته و غیرقابل‌انکار است. در جریان بیماری کرونا اصحاب رسانه خسارت بسیاری دیدند و متأسفانه توجهی به آن‌ها نشد. بسیاری از واحدهای تولیدی و شرکت‌ها فعالیتشان کاهش یافت و به همین سبب حوزه درآمدزایی رسانه‌ها نیز مختل شد.

سیاهکلی تصریح کرد: باید درمجلس شورای اسلامی بودجه‌ای برای اصحاب رسانه درنظر گرفته شود. پیش‌ازاین برای تمامی مشاغل آسیب‌دیده، بودجه درنظر گرفته شد و اکنون نیز ضرورت دارد تا برای اهالی رسانه‌ نیز بودجه‌ای تبیین گردد تا آسیب‌ها جبران و نقش‌شان برجسته‌تر از گذشته ایفا گردد.

نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: با اندک دستمزد نمی‌‌توان نقش اصلی رسانه یعنی اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی را اعمال کرد. باید مطالبه‌گری کرد و این کم‌توجهی را جبران نمود.

او متذکر شد: به‌عنوان فردی که سال‌ها در حوزه رسانه فعالیت داشته، از قشر عظیم و زحمت‌کش خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. این افراد علی‌رغم آنکه رسانه تمام جامعه هستند و صدای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی‌اند اما صدایشان شنیده نمی‌شود و رسانه خود نیستند.

او درپایان این گفت‌وگو یادآور شد: باید به آن‌سوی دوربین و میکروفون نیز توجه کنیم و اجازه ندهیم غفلت در این حوزه خسارت‌های فراوانی را به بار بیاورد. تلاش خواهیم کرد تا معیشت اصحاب رسانه ساماندهی شود و آسیب‌های وارده تا حد قابل‌توجهی، کاهش یابد چراکه این قشر زحمت‌کش بسیار بزرگ و معیشت شرافتمندانه‌شان اهمیت دارد.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است