کد خبر : 195927
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - 14:06
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

ترقی: اگر حرف اصلاح‌طلبان در بین مردم خریدار داشت، دیروز بی‌حجاب ها به خیابان می‌آمدند

فعال و تحلیلگر سیاسی نزدیک به جریتل انقلابی گفت: : «در جامعه 1401 مردم با تحریکات اصلاح‌طلبان دوقطبی نمی‌شوند. جامعه امروز درگیر موضوعات اقتصادی و معیشتی است. اگر حرف اصلاح‌طلبان مؤثر بود مخاطبانشان در همین دیروز بی‌حجاب به خیابان می‌آمدند زیرا برخی از آنها چنین دعوت‌هایی کرده بودند اما دیدیم که دیروز سطح شهرها در کمال آرامش بود و هیچکس هیچ توجهی به آنها نکرد. در انتخابات سال آینده هم همین‌طور خواهد بود و هیچکس به هیاهوهای اصلاح‌طلبان توجهی نمی‌کند».

ترقی: اگر حرف اصلاح‌طلبان در بین مردم خریدار داشت، دیروز بی‌حجاب ها به خیابان می‌آمدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حمیدرضا ترقی، فعال و تحلیلگر سیاسی نزدیک به جریان انقلابی، در نقد اصلاح طلبان گفت: «اصلاح‌طلبان اکنون و بعد از شکست چند انتخابات و شنیدن نه از مردم که در انتخابات چه در عرصه مجلس، چه در عرصه ریاست‌جمهوری و چه در انتخابات شوراها احساس انزوای سیاسی می‌کنند و می‌دانند دیگر هیچ پایگاه اجتماعی ندارند. آنها در این شرایط می‌خواهند با تنفس مصنوعی ادامه حیات دهند و برای این کار باید مردم را متوجه خود کنند. در این میان فردی مثل آقای تاجزاده هم که زندان‌رفتن در جمهوری اسلامی را افتخار خود می‌داند، هر کاری می‌کند تا بار دیگر به زندان برود تا فضا رادیکال شود. او در مدت اخیر از مدارای نظام سوءاستفاده کرد و انواع و اقسام اتهامات را به همه سطوح نظام تا حدی به رهبری وارد کرد و همه مقامات نظام را تخریب کرد و می‌دانست که به هر حال نظام بر اساس قوانین روزی با این رفتارها برخورد خواهد کرد. در واقع او ساختارشکنی می‌کرد که دستگیر شود».

او ادامه داد: «وقتی تاجزاده دستگیر شد، مأموریت هم‌جناحی‌اش شروع شد؛ اینکه با بزرگ‌نمایی، دستگیرشدن او را یک اتفاق بزرگ جلوه دهند و ثانیا اذهان مردم را از تمام اقدامات غیرقانونی تاجزاده دور کنند و در نهایت هم افکار عمومی را متوجه خود کنند تا دوباره بتوانند به زعم خودشان احیا شوند. اصلاح‌طلبان در گذشته هم چنین شیوه‌هایی را پیش گرفته‌اند و به یاد داریم همین آقای تاجزاده که به دلیل تقلب گسترده‌اش در مجلس ششم دستگیر شد، دوستان اصلاح‌طلبش در مجلس، تحصن کردند و سعی کردند فضا را متشنج کنند که البته شکست خوردند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «امروز هم همین پروژه در کار است و اصلاح‌طلبان برای تنفسی مصنوعی به جریان خود می‌خواهند فضای سیاسی کشور را رادیکال کنند اما شناخت درستی از مردم ندارند و احتمالا نمی‌دانند مردم به این هیاهوها توجهی نمی‌کنند».

ترقی در پایان درباره قصد اصلاح‌طلبان مبنی بر دوقطبی‌کردن جامعه گفت: «در جامعه ۱۴۰۱ مردم با تحریکات اصلاح‌طلبان دوقطبی نمی‌شوند. جامعه امروز درگیر موضوعات اقتصادی و معیشتی است. اگر حرف اصلاح‌طلبان مؤثر بود مخاطبانشان در همین دیروز بی‌حجاب به خیابان می‌آمدند زیرا برخی از آنها چنین دعوت‌هایی کرده بودند اما دیدیم که دیروز سطح شهرها در کمال آرامش بود و هیچکس هیچ توجهی به آنها نکرد. در انتخابات سال آینده هم همین‌طور خواهد بود و هیچکس به هیاهوهای اصلاح‌طلبان توجهی نمی‌کند».

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است