کد خبر : 195601
انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ - 14:42
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

امیر پوردستان: زندان‌های آمریکا پر از زندانی است

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: دشمن با بزرگ نمایی مشکلات، به دنبال آن است که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

امیر پوردستان: زندان‌های آمریکا پر از زندانی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین مراسم یادواره شهدای محله درب قائم و بزرگداشت امیران شهید کاشان، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نشان دادند که دین دغدغه زبانشان نیست، بلکه تا عمق جانشان نفوذ کرده است.

وی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به برکت مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا دانست و خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا نبود، انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پیروز نمی‌شد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش به شرایط نامساعد دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس علیرغم تحریم‌های اقتصادی‌ دشمن علیه کشورمان و نداشتن تجهیزات جنگی مناسب، توانستیم بر رژیم بعث عراق پیروز شویم.

امیر سرتیپ پوردستان، با بیان اینکه شهدا خالصانه و صادقانه وارد میدان جنگ شدند، گفت: این سنت الهی است که هرکس خالصانه وارد جنگ با دشمنان اسلام شود، خداوند او را یاری می‌کند.

وی با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، افزود: درست است که در دوران دفاع مقدس شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی داشتیم، اما امروز با توطئه‌ها و ترفندهایی که دشمن علیه نظام اسلامی ایران طراحی کرده، شرایط ما از زمان جنگ بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه کشورمان در حال حاضر درگیر جنگ نرم است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ رو در رو و جهاد اصغر بودیم اما امروز درگیر جنگ نرم دشمن علیه اعتقادات و باورهای جوانان هستیم، بنابراین لازم است در برابر نقشه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

وی توسعه و ترویج فساد، فحشا، بی بندباری و زیر سوال بردن بنیان خانواده را از اهداف دشمن در جنگ نرم عنوان  و اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم با شبهه افکنی، اعتقادها و باورهای دینی جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مایوس کردن مردم از نظام اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: دشمن، به دنبال آن است که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

امیرسرتیپ پوردستان، با بیان اینکه دشمن به دنبال کند کردن حرکت رو به رشد کشورمان است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند “هر چه که به قله نزدیکتر شویم، فشار دشمن با شیوه‌های مختلف علیه کشورمان بیشتر می‌شود”.

وی به افزایش روز افزون گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، عزاداری‌های محرم، اعتکاف‌ها و تجمعات با شکوه سلام فرمانده، موجب شکوفایی کانون‌های نورانی جوانان برای خدمت به اسلام می‌شود.

وی به شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی اروپا و آمریکا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بحران مواد مخدر، پر بودن زندان‌ها، تیراندازی‌های افسارگسیخته، قتل و غارت، تبعیض نژادی، گرانی و تورم مهمترین مشکلات فعلی آمریکا است.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است