کد خبر : 194176
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - 10:15
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

کیهان: محافظان «پمپئو» را با پول می‌توان خرید

روزنامه تحت مدیریت «حسین شریعتمداری» مدعی شد: دولت فدرال آمریکا ماهیانه دو میلیون و صد و هفتاد و پنج هزار دلار برای حفاظت از پمپئو هزینه می‌کند! و به محافظان او حقوق‌های کلان می‌دهند!

کیهان: محافظان «پمپئو» را با پول می‌توان خرید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» شماره امروز خود بار دیگر ضمن تهدید وزیرخارجه دولت ترامپ نوشت:

گفت: پریشب «مایک پمپئو»، وزیر امور خارجه سابق آمریکا با شبکه خبری العربیه درباره ترور شهید سلیمانی مصاحبه داشت.
گفتم:‌ قرار بود مصاحبه حضوری باشد ولی پمپئو جرأت نکرد حتی به خبرنگار العربیه که از نوکران سینه‌چاک آل‌سعود و آمریکاست اجازه حضور بدهد و به صورت مجازی مصاحبه کرد! او به شدت هراسناک بود و چند بار گفت ایرانی‌ها می‌خواهند من و ترامپ را بکشند.
گفت: کم‌فروشی کرده! چون او و ترامپ و همه کسانی که در شهادت سردار سلیمانی دست داشته‌اند باید کشته شوند.
گفتم: ولی پایگاه «واشنگتن ‌اگزماینر» اعلام کرده که دولت فدرال آمریکا ماهیانه دو میلیون و صد و هفتاد و پنج هزار دلار برای حفاظت از پمپئو هزینه می‌کند! و به محافظان او حقوق‌های کلان می‌دهند!
گفت: اولاً؛ محافظان را با پول بیشتری می‌توان خرید. ثانیاً؛ بایدن و اطرافیانش دل خوشی از ترامپ و پمپئو ندارند و از مرگ آنها استقبال می‌کنند و اگر به کسی نگویی شایع شده برخی از مخالفان ترامپ چراغ سبز هم نشان داده‌اند. ثالثاً؛ آمریکا برای مقابله با ایران هزاران میلیارد دلار هزینه کرده ولی تاکنون نتوانسته هیچ غلطی بکند. رابعاً؛ ده‌ها راه دیگر برای هلاکت آنها وجود دارد و خامساً؛ باید مدتی با ترس از مرگ زندگی کنند و…
گفتم: یک گلوله به سر یارو شلیک کرده بودند، چند ساعت طول کشید تا مُرد! گلوله توی کله یارو دنبال مغز می‌گشت و بالاخره پیداش کرد!
اخبار مرتبط:
سیدمحمد خاتمى: حمله سپاه علیه اسرائیل قانونی بود
سیدمحمد خاتمى: حمله سپاه علیه اسرائیل قانونی بود

حجت الاسلام سیدمحمد خاتمى در جمع مشاوران خود اعلام کرد که پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود.

آقاتهرانی: اسرائیلی‌ها اگر مَرد هستند حمله کنند و با ما درگیر شوند
آقاتهرانی: اسرائیلی‌ها اگر مَرد هستند حمله کنند و با ما درگیر شوند

نماینده عضو جبهه پایداری مجلس گفت: صهیونیست ها کاری نمی توانند بکنند. اگر مرد هستند حمله کنند و درگیر شوند. خودشان هم می دانند آمریکا با حدود ۶۰ کشور با ایران جنگیده و در هشت سال شکست خورده است پس شما که آدم آنها هستید، نمی توانید کاری کنید.

کیهان: در حمله به اسرائیل از مهمات در آستانه انقضاء استفاده کردیم
کیهان: در حمله به اسرائیل از مهمات در آستانه انقضاء استفاده کردیم

روزنامه حسین شریعتداری درباره عملیات وعده صادق و تسلیحات مورد استفاده توسط سپاه، ادعای جدیدی را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است