کد خبر : 194091
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ - 10:35
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

آیت الله تبریزیان: امام زمان (عج) از اروپا یا آمریکا و در میان دایی ها و پسر دایی هایش ظهور خواهد کرد

تبریزیان مدعی شد: محتمل و ممکن است که روسیه و پوتین روزی احساس ضعف و ناتوانی کنند و در مقابل دیگر ابرقدرتها کم بیاورند و برای جبران این ضعف و انتقام از غرب تصمیم بگیرد مسلمان شود و روسیه را مسلمان کند یا حتی آمریکا ممکن است ضعف روز افزون خودش را با شیعه شدن و رفتن سراغ منجی یعنی امام زمان جبران کنند، بهرحال این امور محتمل است و مهم این است که شیعه عقب نیفتد.

آیت الله تبریزیان: امام زمان (عج) از اروپا یا آمریکا و در میان دایی ها و پسر دایی هایش ظهور خواهد کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت الله عباس تبریزیان استاد حوزه در یادداشتی که در روزهای گذشته از خود منتشر کرده ادعاهای عجیبی را درباره ظهور ولی عصر (عج) مطرح کرد که در روایات معروف مسلمانان بدان پرداخته نشده است.

آیت الله تبریزیان نوشته است: «مسأله امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به مرحله حساسی رسیده و نشانه های این رخداد عظیم جهانی که در کتب یهودیان و نصاری هم ذکر شده در حال تحقق است . فکر نکنید این اتفاقات اخیر چیزهای بی ارزش و پیش پا افتاده است، صحبت بایدن رئیس جمهور آمریکا دربارۀ امام زمان یک امر ساده و بیهوده نیست .

این روحانی افزود: بدانید به کجا رسیدند که حاضر به این اعتراف بزرگ شدند و حاضر شدند درباره چیزی که طایفه خاصی یعنی شیعیان باور دارند صحبت کنند؛ زیرا صحبت از امام مخفی مختص شیعیان است و اهل تسنن قائل به امام زمان هستند ولی قائل به مخفی بودن امام نیستند بلکه می گویند بعدا متولد می شود .

استاد طب اسلامی مدعی شد:  ولی جوبایدن مانند شیعیان صحبت از امام مخفی میکند و حتما آثار و دلائل قطعی دیده اند که اینطور صحبت می کنند، خودشان با بررسی و تحقیق به این نتیجه رسیده اند که امام زمان علیه السلام سد راه اهدافشان خواهد شد و مانند سنگ بزرگی است که مسیرشان را بسته است.

پدر طب اسلامی در ادامه خاطر نشان کرده است:  صحبت هایی وجود دارد که درگیری هایی در جریان است که در آن سلاح های فوق پیشرفته که مشابهی در دنیا ندارد در آن درگیری ها به کار گرفته می شوند. برخی اظهار نظر ها درباره بشقاب پرنده ها حکایت از یک اتفاق غیر منتظره و نزدیک می کند.

وی در یادداشت خود آورده است: حتما اتفاقاتی افتاده و وجود این امام همام عجل الله تعالی فرجه الشریف احساس شده و نشانه ها و پیغام هایش رسیده، مسلمان نباید اینقدر ساده باشد . سایه امام زمان و نشانه ها و قدرات او احساس شده، بلکه مشاهده شده و مقدمات از طرف خود امام عجل الله تعالی فرجه الشریف  در حال آماده سازی است .

 نکته مهم اول اینکه مؤمنین، منتظران و دوستداران حضرت بخصوص شیعیان عقب نیفتند و باعث نشوند که دیگران پیش قدم شده و برای یاری ایشان سبقت بگیرند و ما [شیعیان] عقب بیفتیم . احتمالش هست که روسیه بلکه کشورهای تشکیل دهنده شوروی سابق به این امر سبقت کنند، چیزی که در روایات مکررا به آن اشاره شده .

تبریزیان در ادامه یادداشت خود ادعا کرده است: محتمل و ممکن است که روسیه و پوتین روزی احساس ضعف و ناتوانی کنند و در مقابل دیگر ابرقدرتها کم بیاورند و برای جبران این ضعف و انتقام از غرب تصمیم بگیرد مسلمان شود و روسیه را مسلمان کند یا حتی آمریکا ممکن است ضعف روز افزون خودش را با شیعه شدن و رفتن سراغ منجی یعنی امام زمان جبران کنند، بهرحال این امور محتمل است و مهم این است که شیعه عقب نیفتد.

 بنده تبریزیان رازی را خدمت شما عرض می کنم، رازی که کمتر کسی از آن اطلاع دارد؛ بنا بر مخفی ماندن این راز در گذشته بوده ولی شاید زمان آن رسیده که این راز را فاش کنم . این راز این است که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از غرب ظهور میکند، از اروپا یا آمریکا و در میان دایی ها و پسر دایی هایش ظهور خواهد کرد .

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این روحانی معروف در ادامه یادداشت خود مدعی شده است: ولی عمده یاران امام زمان از شوروی سابق خواهند بود، تمامی این حرف ها ادله محکم و مستحکم دارد که روزی بیان خواهد شد و بنده این راز را از قبل می دانستم و در زمان نوشتن کتاب نشانه های ظهور حضرت متوجه شدم (کتاب العد التنازلی فی علائم ظهور المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف) ولی الان زمان گفتن این راز است .

 خواستم اگر امام زمان از غرب ظهور کرد غافلگیر نشوید و منکر ایشان نباشید، البته روایات دال بر این است که عده زیادی از افراد ساکن در ایران منکر امام زمان خواهند شد؛ همانگونه که طب اسلامی را منکر شدند .

تبریزیان در ادامه نوشته است: بنده انتظار ندارم مسلمانان با اتفاقاتی که برای آنها افتاده و اطلاعات غلطی که در ذهن آن ها انباشته کردند بتوانند تغییرات ناگهانی و خلاف انتظار را بتابند .

وی خاطر نشان کرده است: اهل تسنن که در اصل به امام زمان و اهل بیت علیهم السلام اعتقادی ندارند خود به خود خارج از این ماجرا هستند، از طرف دیگر شیعیان نیز تا حدی خسته شدند، فشارها، شبهات، تفرقه و…. شیعیان را خسته کرده و قسمتی از آنها مأیوس و نا امید شدند.

 سنت خداوند این است که همواره این رخدادهای بزرگ جهانی و خدایی با مقداری ابهام، سردرگمی و پیچ و خم  اتفاق می افتد، مانند بعثت حضرت محمد صلی الله علیه وآله که چنین شد که منتظران حضرت یعنی یهود منکر او شدند و دشمنان ایشان یعنی بت پرستان با نفاق و تردید به او ایمان آوردند .

آیت الله تبریزیان در پایان نوشته است: درست شبیه به همین اتفاق، درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد افتاد. به همین جهت به مقدار زیرکی، دقت وتوفیق الهی نیاز دارد. با آرزوی تعجیل در فرج مولایمان حضرت بقیه الله علیه آلاف التحیه والثناء.

اخبار مرتبط:
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد
امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شده است.

کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن
کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن

حقوقدان و کارشناس رسانه در خصوص ماجرایی که برای امام جمعه موقت تهران مطرح شده، نوشت: اگر ادعای صدیقی درست باشد که یک جاعل اراضی وسیع در یکی از بهترین نقاط تهران را به نامشان زده یک جعل استثنایی رخ داده که در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد

ارسال دیدگاه

4 پاسخ به “آیت الله تبریزیان: امام زمان (عج) از اروپا یا آمریکا و در میان دایی ها و پسر دایی هایش ظهور خواهد کرد”

  1. سهند شهابی گفت:

    شماها با دین دارید چکار میکنید چرا اینهمه بی پروا دروغ میگوید ورویای پردازی میکنید واز لباس روحانیت وسن خودتون خجالت نمیکشید چرا با این حرفها دین مذهب وعقیده شیعه رو مورد تمسخر عام وخاص قرار میدید

  2. محمد گفت:

    خداوند شفای عاجل مرحمت فرماید

  3. علیرضا گفت:

    حرفش درسته مگه تو عالمی؟

  4. گلستان گفت:

    من اسناد رو خوندم.‌ اتفاقاً در احادیث خیلی دقیق به شرایط پیش از ظهور و حتی تکنولوژی زمان ما اشاره شده.(و حتی نوعی نمایشگر خورشیدی که هنوز اختراع نشده) پس با مطالعه می‌گم: آمریکا و اروپا از اولش نیست ولی در ادامه فتح خواهد شد. در خصوص آمریکا شاید جالب باشه بدونی. سرخپوستان صلواتی به زبان خودشون دارن که عین صلوات مسلموناست؛ و اونا هم سرزمین‌شونو پس می‌گیرن (ان‌شاءالله)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است