کد خبر : 192942
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - 12:41
دسته‌بندی : بین الملل
چاپ

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیمارستانی اسرائیلی بستری شد

در حالی که بی بی سی از انتقال اختیارات رئیس تشکیلات خودگردان به دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین خبر داد، برخی از رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند او در یکی از بیمارستان‌های اسرائیلی بستری شده و حال وخیمی دارد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بیمارستانی اسرائیلی بستری شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ بی بی سی در گزارش به نقل از منابعی که نامی از آنها نبرد، اعلام کرد، به دلایل جسمی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برخی از اختیارات و وظایف مهم و محوری ریاست تشکیلات را به حسین الشیخ دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین منتقل کرده است.

رسانه‌های فلسطینی نیز به نقل از عزام الاحمد عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین و کمیته مرکزی جنبش فتح این خبر را تایید کردند.

پایگاه اطلاع رسانی فلسطینی الحیات هم به نقل از منابع خود نوشت: محمود عباس ۸۵ ساله به دلیل شرایط بد جسمی به یکی از بیمارستان‌های اسرائیلی منتقل شده است.

این منابع تاکید کردند، شرایط او به نحوی بود که وی فورا با بالگرد به بیمارستان منتقل شده و شرایط خوبی ندارد.

این خبر در حالی منتشر شد که ساعاتی قبل از آن اخباری در رابطه با گفتگوی محمود عباس با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه رسانه‌ای شده بود.

تا لحظه تهیه این خبر تشکیلات خودگردان فلسطین به طور رسمی این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

در این بین مسئولین عالی رتبه تشکیلات خودگردان در گفتگویی با شبکه تلویزیونی عبری زبان کان ضمن رد اطلاعات منتشر شده توسط بی بی سی ادعا کردند اخبار مربوط به تفویض اختیارات رئیس تشکیلات خودگردان به حسین الشیخ بی پایه و  اساس است.

حسین الشیخ دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطینی نیز در توئیتر خود نوشت: اخبار زرد منتشر شده در رابطه با شرایط جسمانی محمود عباس بی پایه و  اساس هستند او شرایط جسمانی خوب داشته و به فعالیت ها و وظایف خود به طور معمول می پردازد.

در این حال ایدی کوهن فعال اسرائیلی فضای مجازی نزدیک به سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم در توئیتر خود نوشت: اطلاعات شبه مؤکدی دارد که نشان می دهند ابومازن در کما به سر می برد.

اخبار مرتبط:
سفیر اسرائیل: روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: مگر شما حملات اوکراین به خاک ما را محکوم کردید؟
سفیر اسرائیل: روسیه حمله ایران را محکوم کند / مسکو: مگر شما حملات اوکراین به خاک ما را محکوم کردید؟

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در پاسخ به درخواست سفیر اسرائیل در مسکو برای محکوم کردن حمله ایران، خاطرنشان کرد که اسرائیل حملات کیف به خاک روسیه را محکوم نکرد.

جو بایدن: ما به اسرائیل کمک کردیم تا تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ایران را سرنگون کند
جو بایدن: ما به اسرائیل کمک کردیم تا تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ایران را سرنگون کند

رئیس جمهور آمریکا گفت: «به دستور من، برای حمایت از دفاع اسرائیل، ارتش آمریکا طی هفته گذشته هواپیماها و ناوشکن‌های دفاع موشکی ضدبالستیک را در منطقه مستقر کرده بود. به لطف این استقرارها و مهارت فوق‌العاده نیروهای نظامی‌مان، ما به اسرائیل کمک کرده‌ایم تقریباً تمام پهپادها و موشک‌های ورودی را سرنگون کند.»

رئیس پارلمان اروپا حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم کرد
رئیس پارلمان اروپا حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم کرد

رئیس پارلمان اروپا: حمله ایران را محکوم می کنیم و به تلاش برای توقف تشدید و تشدید اوضاع به سمت خونریزی بیشتر ادامه می دهیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است