کد خبر : 192441
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - 09:15
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

قتل یک امام جماعت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، از قتل مسلحانه امام جماعت روستای گوازدر بخش کلات شهرستان سرباز، توسط افراد مسلح ناشناس در یکی از محورهای این شهرستان خبر داد.

قتل یک امام جماعت در سیستان و بلوچستان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت : ساعت ۱۹:۰۰روز گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در محور انگوری به کلات شهرستان سرباز بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه یک دستگاه خودروی پژو پارس در حالی که به گارد ریل کنار جاده برخورد و آثار اصابت گلوله بر بدنه آن مشهود بود روئیت که در تحقیقات بیشتر مشخص شده راننده خودرو مولوی محمد کریم حملی امام جماعت مسجد روستای گوازدر بخش کلات است  که در حین بازگشت از شهرستان ایرانشهر در این محور در کمین افراد مسلح ناشناس افتاده و بر اثر تیراندازی آنها مجروح شده است.

وی افزود: مولوی محمد کریم حملی امام جماعت با حضور مردم در صحنه به درمانگاه منتقل شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد:با حضور مأموران در درمانگاه مشخص شد وی بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سرباز مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان شدند و تلاش گسترده خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کرده اند که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است