کد خبر : 192316
انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - 12:57
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

خبرگزاری فارس: شب گذشته عده ای در آبادان با کف زدن و شعار دادن، مانع سخنرانی نماینده مجلس خبرگان شدند

خبرگزاری نزدیک به سپاه ضمن اشاره به آنچه که شب گذشته در آبادان رخ داد نوشت: در مراسمی که در هفتمین شب حادثه متروپل در آبادان برگزار شد، در ابتدای سخنرانی آیت‌الله حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان، عده‌ای با کف زدن و شعار دادن مانع ایراد سخنرانی شدند. این خبرگزاری همچنین نوشت که در این مراسم، «عده‌ای به کانکسی که دوربین صداوسیما بر بالای آن نصب بود حمله کردند و دوربین را پایین انداختند» و «پلیس برای اینکه ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از تنش کند از مردم خواست چهارراه امیری را ترک کنند.»

خبرگزاری فارس: شب گذشته عده ای در آبادان با کف زدن و شعار دادن، مانع سخنرانی نماینده مجلس خبرگان شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرگزاری نزدیک به سپاه با اشاره به مراسمی که گفته می شد برای عزاداری جان باختگان فاجعه متروپل در آبادان برگزار شده است نوشت: هفتمین شب حادثه متروپل در حالی سپری شد که مردم خوزستان با دعوت امام جمعه آبادان در گوشه و کنار چهارراه امیری به عزاداری پرداختند.

اجتماع مردم آبادان در سوگ جانباختگان حادثه متروپل ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه ۸ خرداد در چهارراه امیری برگزار شد.

امام جمعه آبادان در بیانیه‌ای از مردم دعوت کرده بود تا در مجلس ترحیم و یادبود جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل حضور پیدا کنند.

پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، در گوشه و کنار چهارراه امیری مردم با صدای مداحی که از بلندگوها پخش می‌شد عزاداری کردند و دسته‌های سینه‌زنی و دمام زدنی در گوشه گوشه چهارراه امیری دیده می‌شد.

قسمت بعدی مراسم سخنرانی آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بود که در ابتدای آن عده‌ای با کف زدن و شعار دادن مانع ایراد سخنرانی شدند.

 

این خبرگزاری همچنین مدعی شد: عده‌ای به کانکسی که دوربین صداوسیما بر بالای آن نصب بود حمله کردند و دوربین را پایین انداختند و در ادامه پلیس برای اینکه ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از تنش کند از مردم خواست چهارراه امیری را ترک کنند.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است