کد خبر : 189654
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - 09:59
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

نکونام: خوشحالم که جزو هشت تیم برتر غرب آسیا هستیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: اگر برای سال آینده نیز در فولاد بودم برنامه‌ریزی داریم و اگر هم نبودم برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت دارم.

نکونام: خوشحالم که جزو هشت تیم برتر غرب آسیا هستیم

به گزارش مدارا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با شباب الاهلی امارات که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: این صدرنشینی را به فوتبال ایران، مردم خوزستان و هواداران تبریک می‌گویم. نشان دادیم چه تیم باکیفیتی هستیم. در این گروه مقابله کردن با دو تیم خوب امارات و قطر برای ما باعث خوشحالی است. ضمن این که خوشحالیم مرحله گروهی را بدون باخت پشت سر گذاشتیم.

وی بیان کرد: ما توانستیم ۱۲ امتیاز هم بگیریم که در مجموع کارمان بزرگ بود و به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم. همچنین علی‌رغم تذکری که به بازیکنانم داده بودم، اشتباه‌مان باعث شد بازی را مساوی کنیم. ما می‌خواستیم بازی را ببریم و خیلی خوب و با برنامه بازی کردیم اما روی یک اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کردیم ولی می‌خواستیم صدرنشین شویم و لیاقت‌مان را نشان دهیم که فکر می‌کنم این کار را انجام دادیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: امروز نشان داده شد که در چنین تورنمنت‌هایی، فوتبال نیاز به هزینه و سرمایه‌گذاری دارد. خوشحالم که در آینده هم در این جام هستیم. ما الان جزو هشت تیم برتر غرب آسیا هستیم و خوشحالم.

وی بیان کرد: خوشحالم که فولاد خوزستان از ایران توانسته این افتخار را کسب کند و از بازیکنان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نکونام در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌ریزی برای سال آینده تیم فولاد، عنوان کرد: یک نکته‌ای در ایران است که از فردا خبر نداری؛ سال گذشته تیم ما قهرمان آسیا شد ولی بعد باشگاه ترجیح داد به جای من یک مربی دیگر بگیرد. من از فردای خود خبر ندارم و در ایران چنین اتفاقاتی می‌افتد. در ایران این شرایط را داریم و نمی‌دانیم فردا در تیم هستیم یا خیر. اما اگر باشم برای فصل آینده برنامه‌ریزی دارم و تیمم باید خیلی تقویت شود و برای آسیا نیاز به نفراتی داریم که کیفیت فنی و تجربه تیم ما را ارتقا دهند. زیرا در مرحله بعد جای اشتباه نیست و نمی‌توانیم رفتارمان مثل مرحله گروهی باشد. باید حرفه‌ای باشیم. اگر بودم برنامه‌ریزی داریم و اگر هم نبودم برای تیم بزرگ فولاد آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: من فکر می‌کنم فولاد در این سه سال که در خدمت باشگاه بودم افتخارات خوبی را کسب کردیم و امسال هم دو قول به مردم خوزستان  داده بودم که یکی قهرمانی سوپر کاپ بود که محقق شد و دیگری هم صعود از گروه‌مان در آسیا بود که این مهم نیز صورت گرفت و شرمنده مردم نشدیم. مردم در خوزستان عاشق فوتبال هستند و تمام دلخوشی آنها همین فوتبال است و این کوچکترین کاری است که می‌توان برای این مردم انجام داد و من از دور دست تک‌تک آنها را می‌فشارم و امیدوارم شرایط به صورتی رقم بخورد که سال آینده هم باشگاه فولاد آبروداری کند.

اخبار مرتبط:
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی
پرسپولیس به دنبال مهدی قائدی

مهدی قایدی یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی پرسپولیس است، اما بعید است در ایران پیراهن تیمی جز استقلال را برتن کند.

آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد
آتش‌بازی ادامه‌دار دختران ایرانی در کافا / ترکمنستان مقابل ایران زانو زد

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

یک منبع مطلع به خبرنگار ایسنا اعلام کرد که سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است