کد خبر : 188855
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - 18:14
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

نماینده مجلس: رأفت نظام با فائزه هاشمی باعث پررو شدن او شده است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: دادستانی باید برخورد لازم را با فائزه هاشمی به خاطر اهانتش به مقدسات داشته باشد تا درس عبرتی برای دیگر افراد هم باشد.

نماینده مجلس: رأفت نظام با فائزه هاشمی باعث پررو شدن او شده است

به گزارش مدارا، حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر فائزه هاشمی علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: ما از همان دهه شصت شاهد ابراز مخالفت‌هایی از سوی فائزه هاشمی در قبال نظام بودیم و متأسفانه رأفت نظام در قبال این گونه افراد باعث پررو شدن آنها شده است.

وی افزود: فائزه هاشمی و افرادی مانند آن امروز گستاخی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به حدی رسانده‌اند که به مقدسات ما نیز توهین می‌کنند و به نظر من صبر انقلابی در قبال این افراد کنار گذاشته شود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: فائزه هاشمی در دوره حیات پدرش به خاطر حمایت‌هایی که از جانب پدرش از وی می‌شد، با سوء استفاده از این حمایت‌ها به رفتارها و مواضعش علیه نظام ادامه می‌داد و بعد از فوت پدرش نیز به خاطر صبر انقلابی نظام دست از کارهایش برنداشته است.

سبزی خاطرنشان کرد: صبر انقلابی و رأفت اسلامی نظام در قبال این گونه افراد هم حد و اندازه‌ای دارد و باید دادستان و دستگاه اطلاعاتی برخورد لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌ با فائزه هاشمی به خاطر اهانتش به مقدسات داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگران هم باشد.

وی افزود: افرادی مثل فائزه هاشمی تنها نیستند و افراد و نوچه‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم اطراف خود دارند که اگر با اظهارات فائزه هاشمی صورت نگیرد، فردا این افراد کوچک هم به خود اجازه خواهند داد تا به اسلام و انقلاب توهین کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: خانواده هاشمی یک باره به اموالی رسیدند و از همان ابتدا هم به خاطر خوی اشرافی و خودبرتربینی که داشتند خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ همه‌کاره انقلاب می‌دانستند و امروز که دستشان از مناصب در کشور کوتاه شده به خود اجازه می‌دهند که علیه نظام، انقلاب و اسلام هر اظهارنظری داشته باشند.

فائزه هاشمی در ویدئویی که اخیرا از وی منتشر شده، عنوان می‌کند که پیامبر اسلام(ص) اقتصاد نمی‌دانست؛ چراکه اگر از مسائل اقتصادی اطلاع داشت، سرمایه حضرت خدیجه را حیف و میل نمی‌کرد.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است