کد خبر : 188799
انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - 14:54
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر اطلاعات: دشمن به شکل چند وجهی به دنبال ضربه زدن نظام است

وزیر اطلاعات در نشست شورای تامین استان مازندران با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی مظهر شجاعت، شهامت و تلاش بی وقفه برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وزیر اطلاعات: دشمن به شکل چند وجهی به دنبال ضربه زدن نظام است

به گزارش مدارا، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب با اشاره به ظرفیت‌های گسترده مازندران در بخش‌های گوناگون افزود: این ظرفیت‌ها همراه با مردمانی پرتلاش، شهید پرور و تحصیل کرده می‌تواند زمینه توسعه پایدار این استان را فراهم کند.
وی با بیان اینکه مازندرانی‌ها نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده اند گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از آموزه‌های دین مبین اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام است که در میان مازندرانی‌ها ریشه‌دار و کهن است.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه این استان شهدای فراوانی را تقدیم به این نظام و انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب با بیان اینکه مازندران دارای ظرفیت‌های فراوانی است که می‌تواند موجب توسعه کشور در بخش‌های مختلف شود، خاطرنشان کرد: این انتظار وجود دارد که برنامه ریزی مدونی برای بهره‌وری این ظرفیت‌ها تدوین گردد.

وی با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم بدنبال همکاری با کشورهای همسایه برای استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای توسعه است، گفت: هر چند دشمنان با تحریم ظالمانه به دنبال فشار حداکثری به کشور هستند، اما دولت با برنامه ریزی مناسب به دنبال ساماندهی معیشت و رفع مشکلات مردم است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی است تصریح کرد: دشمن به شکل چند وجهی و جنگ‌های ترکیبی، رسانه‌ای و … به دنبال ضربه زدن به این نظام است که در تمامی این سال‌ها با رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه و حضور موثر مردم و تلاش مسئولین با شکست روبرو شده است.

وی گفت: دشمن از اینکه بتواند مردم را از نظام اسلامی جدا کند مایوس شده و امروز دشمن تمام تلاش خود را علیه ایمان، انقلاب و ارزش‌ها برای آسیب زدن به دینداری مردم در پیش گرفته است که یکی از بسترهای آن فضای مجازی می‌باشد.

استاندار مازندران نیز در نشست شورای تامین استان با اشاره به اینکه این استان نقش فراوانی در شکل گیری نهضت‌های اسلامی داشته گفت: مازندران با تقدیم ده هزار و چهارصد شهید کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.
حسینی پور افزود: مردم استان نگاه ویژه‌ای برای پاسداشت ارزش‌های اسلامی قائل هستند.
وی با بیان اینکه مازندران سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از اقصی نقاط کشور است تصریح کرد: متاسفانه زیرساخت‌های استان با توجه به این ظرفیت فراوان رشد نکرده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه بین الملل در تلاشیم روابط خوبی با کشورهای همسایه برقرار کنیم گفت: با توجه به بنادر و فرودگاه‌های مناسب در سطح استان میتوانیم صادرات خود را به چندین برابر ارتقا دهیم.

وزیر اطلاعات همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این استان در هر عصری برای خودش علمای بزرگی داشته و همچنین شهدای گرانقدری دارد و همواره این سرزمین مرکز و ملجا اهل بیت علیه السلام بوده و شیعیان و علویون در این سرزمین بذر عشق و محبت اهل بیت علیه السلام را پرورش دادند و همواره یار و یاور و مروج فرهنگ دینی و اسلامی بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: گسترش امنیت اجتماعی جامعه وظیفه دولتمردان، مسئولین و همراهی مردم است که امکانات و ظرفیت‌های موجود را بسیج کنند و علما و نخبگان هم میتوانند با روشنگری و بصیرت افزایی نقش موثری در مصون سازی جامعه ایفا کنند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه وزارت اطلاعات و جامعه اطلاعاتی کشور و نیروهای مسلح از جایگاه مناسبی در میان مردم برخوردار است گفت: بزرگترین سرمایه جامعه اطلاعاتی کشور و نیروهای مسلح اعتماد و همراهی مردم است.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب پس از ورود به ساری با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات مازندران و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی شهروندان بخشی دیگری از سفر وزیر اطلاعات به مازندران بود.
وزیر اطلاعات در این سفر با خانواده شهید نوروزی از شهدای مدافع امنیت دیدار و از صبر و شکیبایی آن‌ها قدردانی کرد.
یادآور می‌شود در نشست شورای تامین مازندران از تلاش‌های مدیرکل پیشین اطلاعات استان قدردانی و مدیرکل جدید اطلاعات مازندران معرفی شد.

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است