کد خبر : 188155
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - 23:33
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

وزارت ارشاد: لغو کنسرت ها به دلیل شب های قدر است

​معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکذیب شایعه لغو کنسرت‌های موسیقی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: عدم برگزاری کنسرت در نیمه دوم ماه رمضان به سبب ایام پرفیض قدر تا آستانه عید سعید فطر سنت همه ساله بوده است.

وزارت ارشاد: لغو کنسرت ها به دلیل شب های قدر است

به گزارش مدارا، شامگاه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ مطلبی در فضای مجازی مبنی‌بر لغو تمامی کنسرت‌ها در کشور منتشر شد. در آن متن آمده بود که هیچ خواننده‌ای قبل از حذف آثارش از رادیو جوان و ملوبات اجازه برگزاری کنسرت در سال ۱۴۰۱ را نخواهد داشت.

محمود سالاری محتوای آن توئیت در فضای مجازی را کذب محض دانست.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مطابق رسم و سنت همه‌ساله کنسرت‌های موسیقی از نیمه ماه مبارک رمضان به‌سبب قرار گرفتن در ایام پرفیض شب‌های قدر تا عید سعید فطر هیچ زمانی شاهد برگزاری کنسرتی نخواهیم نبویم.

سالاری ادامه داد: مسلم است که به‌مناسبت عید سعید فطر و ایام بعد از آن بار دیگر روند اجرای کنسرت‌های موسیقی مطابق مجوزهای صادر شده ادامه خواهد داشت.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اجرای کنسرت گروه ماکان بند طی امشب (شنبه ۲۷ فروردین ماه) بر کذب بودن ادعای مطرح‌شده در فضای مجازی تاکید کرد.

اخبار مرتبط:
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود. او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت.

همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد
وزیر ارشاد: با فیلم جدید رسول‌اف برخورد می‌کنیم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد

وزیر ارشاد در پاسخ به سوال دیگری درباره احتمال برخورد با محمد رسول اف برای تولید فیلم بدون مجوزی به نام «دانه انجیر مقدس» که در جشنواره کن پذیرفته شده، نیز گفت: به هر حال این تخلف محرزی است و حتما در سازمان سینمایی طبق قانون برخورد خواهیم کرد، تا شاهد چنین اتفاقاتی دیگر نباشیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است