کد خبر : 187725
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - 14:21
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

ژاوی: حذف بارسلونا از لیگ اروپا یک ناامیدی بزرگ بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: در دیدار برابر فرانکفورت آلمان همانند قبل بازی نکردیم و شکست خوردیم. حذف از لیگ اروپا یک ناامیدی بزرگ بود.

ژاوی: حذف بارسلونا از لیگ اروپا یک ناامیدی بزرگ بود

به گزارش مدارا، دیدارهای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، پنجشنبه شب برگزار شد و در حساس‌ترین دیدار و در ورزشگاه مملو از تماشاگر “نیوکمپ”‌ بارسلونای اسپانیا پذیرای اینتراخت‌ فرانکفورت‌ از آلمان بود و با حساب سه بر دو شکست خورد و حذف شد. نکته عجیب این دیدار حضور گسترده هواداران آلمانی در ورزشگاه “نیوکمپ”‌ بود.

پس از آن ژاوی هرناندس اظهار داشت: در این دیدار همانند بازی قبلی نبودیم. داور در هما ابتدای بازی پنالتیرا به سود حریف گرفت و تحت تاثیر آن قرار گرفتیم و در نهایت شکست خوردیم و حذف شدیم. حذف از این رقابت‌ها یک ناامیدی بزرگ است.

وی با تبریک به اینتراخت فرانکفورت گفت: آنها شایسته صعود به دور بعد بودند. باید از این بازی درس بگیریم. با آنکه توپ را در اختیار داشتیم اما نمی‌دانستیم که چطور از آن استفاده کنیم.

سرمربی بارسلونا با اشاره به اینکه در این بازی اشتباهات زیادی مرتکب شدیم، گفت: با این اشتباهات گل سوم هم دریافت کردیم و باید خودمان را نقد کنیم و از این اشتباهات درس بگیریم. هرچند از لیگ اروپا حذف شدیم اما در مسیر درستی قرار داریم.

وی یادآور شد: جو ورزشگاه کمکی به مان نکرد. به نظر می رسید که این یک بازی فینال است و ورزشگاه بین هواداران دو تیم تقسیم شده بود. باشگاه باید تحقیق کند که چه اتفاقی در نوکمپ افتاد. زیرا توقع داشتم تا نوکمپ را با ۷۰ هزار هوادار ببینم اما چنین اتفاقی رخ نداد.

ژاوی افزود: اعضای تیم باید بدانند چه اتفاقی در ورزشگاه افتاد. زیرا برای اتفاقات رخ داده در روی یکوهای نوکمپ همه ما ناامید شدیم. جوی که انتظارش را داشتیم در این بازی ندیدیم. باید شمار بیشتری از هواداران‌ ما در ورزشگاه حضور داشته باشند و از ما حمایت کنند اما اینطور نبود.

اخبار مرتبط:
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی  I ببینید
صعود پورتو با گلزنی طارمی به فینال جام حذفی I ببینید

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال پورتو با درخشش طارمی ویتوریا گیمارش را شکست داد و فینالیست شد.

مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به  ۴ بازیکن پرسپولیسی
مهدی ترابی و کنعانی‌زادگان مورد توجه تبریزی‌ها / پیشنهاد وسوسه‌انگیز تراکتور به ۴ بازیکن پرسپولیسی

لیگ برتر در اوج حساسیت است ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد
پسوند ایران از نام باشگاه استقلال حذف شد

سازمان خصوصی‌سازی از حذف پسوند «ایران» در نام رسمی باشگاه استقلال خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است