کد خبر : 187666
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - 12:03
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

باهنر: کارنامه خدمات جمهوری اسلامی بسیار بلند بالا و افتخارآمیز است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: غیر از شخص رهبر انقلاب فردی را پیدا نکردم که به فکر ۲۰ سال یا ۴۰ سال آینده جمهوری اسلامی باشد و دیگرانی که خیلی به فکر آینده نظام هستند نهایتا به هشت سال بعدی یا امشب خود فکر می‌کنند.

باهنر: کارنامه خدمات جمهوری اسلامی بسیار بلند بالا و افتخارآمیز است

به گزارش مدارا، محمدرضا باهنر در مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: در مجموع طبق آنچه حافظه تاریخی فعالان سیاسی اجازه می‌دهد در طول ۳۰ یا ۴۰ سال گذشته پیش نیامده که قوای سه گانه همدل و همسو کار کنند و بخش بزرگی از تاریخ انقلاب اینگونه گذشته است.

وی یادآور شد: در دولت‌های گذشته برخی از نمایندگان مجلس فکر می‌کردند هرچه به دولت مستقر گیر بدهند انقلابی‌تر هستند و قوه قضائیه نیز به دنبال این بود ببیند این وسط چه کسانی خطایی می‌کنند.

باهنر افزود: امروز علی‌الظاهر قوای سه گانه همدلی و همسویی و همراهی بیشتری از نظر تفکر و گفتمان دارند و امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود و رفاقت بخش‌های دیگر کشور نیز با این سه قوه طولانی‌تر شود و ذائقه مردم حس همراهی مسئولان باهم را بچشند.

وی با بیان اینکه دولت آقای رییسی کشور را با مشکلات زیادی تحویل گرفت، تصریح کرد: آقای رئیسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت و مشکلات اقتصادی همچون عدم تعادل بودجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی تحویل گرفت که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: امروز  بالای ۸۰ درصد از شهروندان حال حاضر کشور کسانی هستند که انقلاب، جنگ و سازندگی‌های ابتدای انقلاب را درک نکردند و سوال به جایی دارند مبنی بر اینکه شما چه کردید که اگر بقیه بودند نمی‌توانستند به سرانجام برسانند؟ این مسئله بحث مهمی است.

وی همچنین تصریح کرد: کارنامه خدمات جمهوری اسلامی بسیار بلند بالا و افتخارآمیز است؛ البته طبیعی است که ظرف این سال‌ها مشکلاتی وجود داشته که امروز این مشکلات روی هم تلنبار شده است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: یک زمانی در کشور ما کسانی بودند که فقط کار می‌کردند و فکر نمی کردند و بعد عده‌ای آمدند که فقط فکر می‌کردند و کار نمی‌کردند و آرزوی همه این بود که عده ای بیایند که بتوانند ایده‌های عملیاتی داشته باشند.

باهنر افزود: اگر بخواهیم نسبت به نحوه اداره کشور نقد داشته باشیم نقدهای سنگینی به همه دولت‌های بعد از انقلاب وارد است؛ اما مجموع کارنامه و عملکرد جمهوری اسلامی قابل قبول بوده است.

وی با بیان اینکه امروز یک موقعیت بسیار استثنایی است که از نظر گفتمان ظاهرا سه قوه در یک طیف هستند، اظهار کرد: با وجود مشکلات و انتقاداتی که به دستگاه‌های اجرایی وارد است باید دست به دست بدهیم تا امیدهایی که رهبری به این نظام دارند تحقق یابد.

باهنر در پایان تصریح کرد: غیر از شخص رهبر انقلاب فردی را پیدا نکردم که به فکر ۲۰ سال یا ۴۰  سال آینده جمهوری اسلامی باشد. دیگرانی که خیلی به فکر آینده نظام هستند نهایتا به هشت سال آینده یا امشب خود فکر می‌کنند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است