کد خبر : 187651
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ - 00:54
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه: از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم.

سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود

به گزارش مدارا،سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز پنجشنبه ٢۵ فروردین در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه گفت: سردار حجازی یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی است و در همه صحنه‌ها از جلوداران نظام بوده است.

وی افزود: این مراسمات یاد و خاطره شهدایی همچون شهید حاج قاسم سلمیانی، شهید حسین خزاری و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فلسطینی که در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند، گفت: شهدای فلسطینی نشان دادند اسلام، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و راه شهدا همچنان استمرار دارد. ما به تاسی از شهدا می‌توانیم راه زندگی درست را فرا بگیریم.

سردار قاآنی افزود: ما در وسط میدان مبارزه هستیم. جمهوری  اسلامی ایران جلودار صحنه علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است و ما به تاسی از شهدا راه پر عزت و عظمت آن‌‌ها را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند هنر آن است که بدون هیاهوهای سیاسی و خودنمایی شیطانی برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کنید، خاطر نشان کرد: شهید حجازی با تکلیف مداری، تلاش و تدبیر مصداق این سخن است.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند شهید حجازی فردی مجاهد، دارای فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود، تاکید کرد: این‌ مجاهد فی سبیل‌الله و این مرد میدان کار و تلاش خلاصانه و حاضر در همه صحنه‌ها که نیاز بود بدون هیاهوی سیاسی حضور داشت.

سردار قاآنی گفت: شهید حجازی مراتب مختلف مسئولیتی را در سپاه طی کرده بود اما همچنان که رهبر در پیام فرمودند در مسئولیت‌های بزرگ‌ سپاه خدمت کرده و در همه آن‌ها سربلند و موفق بوده و این سخن رهبر معظم انقلاب بود.

وی ادامه داد: او در مسئولیت‌های خطیر  با تایید رهبر انقلاب خدمت کرده و اوج مسئولیت‌های بلند در عناوینی خیلی پایین‌تر از آن می‌ایستد و با نهایت تدبیر تلاش می‌کند.

این فرمانده شاخص جبهه مقاومت  گفت: یکی از مراتب شهید حجازی برای رسیدن به شهادت اخلاص او بود و با اینکه جانشین فرمانده سپاه بود، آمد و شد جانشین فرمانده نیروی قدس و با جدیت و تلاش کار خود را انجام داد.

وی ادامه داد: در جبهه مقاومت مردم‌ می‌دانند که شهید حجازی جز برجسته‌ترین مردان در حوزه‌ مقاومت است و از قبل از انقلاب فعالیت‌های خود را انجام داد و زندان و شکنجه باعث نشد از راهش خارج شود و در دفاع مقدس و بمباران شیمایی خیبر حضور داشت و مسئولیت خود را انجام داد و پس از آن نیز غریب به ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بود و کمتر کسی را داریم‌ که چنین مراحل مقاومت را داشته باشد.

سردار قاآنی گفت: سردار حجازی پس از حضور در جبهه مقاومت و خط مقدم مقابله با صهیونیست با برنامه‌ریزی توانست موفق و سربلند باشد و سید حسن نصرالله او را جزء دوستان با تدبیر و جزء برنامه‌ریزان جبهه مقاومت و با تدبر تعبیر می‌کنند.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: جوانان مقاو.مت با علمیات‌های  خود تمام سیستم رژیم صهیونیستی را به هم زده‌اند. یک جوان فلسطینی تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند بعد اینها سر و صدا می‌کنند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارند؟

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است