کد خبر : 187066
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - 10:30
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

حضور بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان در مدارس

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از استمرار بازدیدهای میدانی از مدارس و از فرآیند آموزش حضوری تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

حضور بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان در مدارس

به گزارش مدارا، سید مجتبی هاشمی در حاشیه میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان البرز در حوزه آموزش و پرورش اظهارکرد: هم‌زمان با آغاز فرآیند آموزش‌های حضوری که از ۱۴فروردین ماه و براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، صورت گرفته است، طرح نظارت و ارزیابی از روند آموزش‌های حضوری نیز درهمه استان‌ها با حضور میدانی در مدارس آغاز شد.

وی با اشاره به ارزیابی و نظارت از ۴هزار مدرسه در نخستین روز آموزش‌های حضوری در قالب ۳۲شاخص تعریف شده، تصریح کرد: در حال حاضر، میزان بازدیدهای انجام شده از آموزش‌های حضوری مدارس، به بیش از۲۰هزار واحد آموزشی رسیده است.

هاشمی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، میزان حضور دانش آموزان در مدارس ۸۵درصد و کادر آموزشی ۹۹درصد است.

وی با بیان این که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دانش آموزان در مدارس کشور حدود ۹۷درصد و در بین کارکنان آموزشی و اداری نیز ۹۸درصد است، خاطرنشان کرد: اطلاعات حاصل از تحلیل نتایج، پس از استخراج، جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف، شناسایی مسائل و مشکلات احتمالی برای ایجاد راهبردهای جدید در اختیار مراجع ذیربط قرار خواهد گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ادامه داد: همچنان تلاش برای آموزش حضوری ۱۰۰درصدی دانش آموزان در مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی آنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است