کد خبر : 186381
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - 12:25
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه، ورزشی
چاپ

بازیکن سابق پرسپولیس متهم شد!

به منظور ضرورت تسریع در دستگیری متهمین یک پرونده کثیرالشاکی با موضوع تشکیل شبکه چند نفری کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور تصاویر شش متهم پرونده با دستور قضایی جهت شناسایی و اعلام شکایت منتشر می‌شود.

بازیکن سابق پرسپولیس متهم شد!

به گزارش مدارا از قوه قضاییه، به منظور ضرورت تسریع در دستگیری متهمین یک پرونده کثیرالشاکی با موضوع تشکیل شبکه چند نفری کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور تصاویر شش متهم پرونده با دستور قضایی جهت شناسایی و اعلام شکایت منتشر می‌شود؛ بنابراین گزارش، به موجب پرونده مطروحه در شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز ۶ نفر در یک پرونده متهم به تشکیل شبکه چند نفری کلاهبرداری با ۱۲۵۴ شاکی و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند و با توجه به ادله و مستندات موجود اتهام آن‌ها محرز و نظر به صدور ابلاغیه و همچنین صدور دستورات جلب و نیابت قضایی متواری بودن نامبردگان محرز شده است.

در دستور قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز آمده است از هموطنان درخواست می‌شود درصورت شناسایی یا داشتن اطلاعاتی از متهمان این پرونده به نام‌های مصطفی قلندری فرزند علی اصغر، آیناز قلندری فرزند مصطفی، آنا قلندری فرزند مصطفی، سولماز قلندری فرزند مصطفی، عادل کلاه کج فرزند محمد رضا و عبدالله کلاه کج فرزند محمدرضا به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز و شعبه دوم بازپرسی دادسرای مذکور مراجعه کنند.

اخبار مرتبط:
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.

عضو شورای شهر تهران: ساخت مسجد در پارک قیطریه با لجبازی علیه مردم درست نیست
عضو شورای شهر تهران: ساخت مسجد در پارک قیطریه با لجبازی علیه مردم درست نیست

تشکری‌هاشمی گفت: «هرچند اگر قرار باشد موافقین مسجد هم چنین کارزارهایی راه‌اندازی کنند، حتما تعدادشان بیش از مخالفتان خواهد شد. اما موضوع این است که وقتی با لجبازی و یک مدل رفتار تهاجمی با مردم رفتار کنیم این تبعات قابل پیش‌بینی است.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: بی‌حجاب‌ها باید از برخی حقوق اجتماعی محروم شَوند
خبرگزاری نزدیک به سپاه: بی‌حجاب‌ها باید از برخی حقوق اجتماعی محروم شَوند

خبرگزاری فارس نوشت: درباره طرح اخیر پلیس در خصوص حجاب نوشت: تذکر رهبری در جهت ترمیم نه تعطیل طرح است پس نباید تذکر رهبری را به معنای مخالفت با کلیت طرح تفسیر کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است