کد خبر : 186255
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - 05:22
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

بساط کنسرت‌ها برای همیشه از تهران برچیده شد؟

ایسنا نوشت: با وجود آن که در تعطیلات نوروزی کنسرت‌هایی در تهران و دیگر استان‌ها برگزار شد اما با پایان یافتن تعطیلات، تنها کنسرتی که این روزها روی صحنه می‌رود، اجرای گروه ماکان‌بند است و دیگر اهالی حوزه موسیقی پاپ فعلا برای برگزاری کنسرت‌ها در کیش به سر می‌برند.

بساط کنسرت‌ها برای همیشه از تهران برچیده شد؟

به گزارش مدارا، با آغاز سال ۱۴۰۱ کنسرت‌های نوروزی در تهران و سایر شهرستان‌ها روی صحنه رفتند و بعد از مدتی طولانی هنرمندان به خصوص در حوزه موسیقی پاپ توانستند تجدید دیداری اساسی با طرفداران خود داشته باشند؛ اگرچه که به علت پابرجا ماندن شیوع ویروس کرونا، این اجراها رونق کنسرت‌های نوروزی پیش از کرونا را نداشتند و فروش بلیط‌ها هم به منظور رعایت پروتکل‌ها، اغلب کمتر از ظرفیت موجود سالن‌ها صورت گرفت.

ضمن این که براساس آن‌چه سایت‌های رسمی بلیط فروشی‌ نشان می‌داد، شهرهای شمالی، جنوبی و استان تهران بیشترین تعداد برگزاری کنسرت را در ایام نوروزی از آن خود کردند.

اما اکنون با پایان یافتن ایام نوروز، به جز یک اجرا از ماکان‌بند در چهارشنبه ـ ۱۷ فروردین‌ماه ـ در سالن میلاد نمایشگاه، خبری از برگزاری کنسرت‌ها در روزهای آینده فروردین‌ماه در تهران نیست و اهالی حوزه‌ پاپ، فعلا برای برگزاری کنسرت‌ها در کیش به سر خواهند برد.

اخبار مرتبط:
آنچه از بیماری ترانه علیدوستی می‌دانیم I بخوانید
آنچه از بیماری ترانه علیدوستی می‌دانیم I بخوانید

در ۲ روز اخیر جامعه هنری و علاقمندان به سینما برایشان این پرسش مطرح شده است که بیماری ترانه علیدوستی چیست و او در چه مرحله‌ای از درمان قرار دارد؟

چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است