کد خبر : 186121
انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - 09:08
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

دمای تهران بالا رفت

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت هوای این استان طی روزهای آتی، ابری همراه با افزایش تدریجی دما هوا پیش بینی می شود.

دمای تهران بالا رفت

به گزارش مدارا، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وضعیت هوای این استان طی روزهای آتی، ابری همراه با افزایش تدریجی دما هوا پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا،  بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان استان تهران طی امروز جمعه و فردا قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و افزایش تدریجی دما پیش بینی می شود.

همچنین از بعد از ظهر دوشنبه تا پنج شنبه وضعیت آسمان استان تهران ابری، گاهی همراه با وزش باد، در برخی مناطق وزش باد شدید یا خیلی شدید با کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

همچنین اواخر روز چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران در برخی مناطق همراه با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

 بر اساس این گزارش، ورامین و فرودگاه امام خمینی(ره) با ۲۶ درجه سانتیگراد و فیروزکوه با  یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

اخبار مرتبط:
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید
وقاحت شهردار تهران به رسم تصویر I ببینید

این بنر را مدیران زاکانی درست روبه‌روی پارک قیطریه نصب کرده‌اند.

آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم
آیت‌الله دوزدوزانی‌: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست / اگر برای آبادانی دین کاری نمی‌کنیم، دین را خرابتر نکنیم

آیت الله دوزدوزانی تبریزی گفت: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست. باید فکر و عمل و خواب و همه چیز او به معنویت مربوط باشد. روحانی برای دنیا حرکت نمی‌کند. روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند.

اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید
اخبار ضدو نقیض درباره خودکشی یک پزشک دیگر I بخوانید

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آن‌ها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است