کد خبر : 184346
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - 21:17
دسته‌بندی : اجتماعی، فیلم
چاپ

فیلم انفجار گاز مایع در یک واحد صنعتی دماوند

لحظه انفجار مهیب مخزن گاز LPG در حادثه حریق یک واحد صنعتی در ناحیه آیینه‌ ورزان دماوند را ببینید هنوز از تعداد مصدومان این حادثه اطلاعی در دست نیست.

اخبار مرتبط:
بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد
بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد

زهرا مینویی نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد. ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

معاون امنیتی وزیرکشور: شبکه ایران اینترنشنال تمرکز اصلی خود را روی شکست طرح نور گذاشته /  زنانی که کشف حجاب کرده بودند هم از پلیس کمک می‌خواستند
معاون امنیتی وزیرکشور: شبکه ایران اینترنشنال تمرکز اصلی خود را روی شکست طرح نور گذاشته / زنانی که کشف حجاب کرده بودند هم از پلیس کمک می‌خواستند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: صبر و خویشتنداری و یا کم کاری تدریجا باوری غلطی را ایجاد کرده بود که گویی کشف حجاب از جانب مسئولین پذیرفته شده است و یا در مقابل اقدام تحمیلی دشمن کاری ساخته نیست در حالی که اصلا اینگونه نبود و نیست.

روزنامه جمهوری‌اسلامی: دشمن غدار حاکمیت، فقر است / سفره کوچک، پدر خانواده را کوچک می‌کند
روزنامه جمهوری‌اسلامی: دشمن غدار حاکمیت، فقر است / سفره کوچک، پدر خانواده را کوچک می‌کند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: فقر، توفنده‌ترین دشمن زندگی و ایمان است. این جناح حاکم باشد یا آن جناح فرق نمی‌کند. اتفاقا کسانی که خود را نماد دین معرفی می‌کنند اگر کم بگذارند و یا حتی به‌رغم همه توان نتوانند کار را پیش ببرند، ایمان مردم بیشتر آسیب می‌بیند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است