کد خبر : 184269
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - 10:09
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

وضعیت قابل قبول هوای تهران

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۲۱ اسفندماه) با حاکمیت ناپایداری جوی و بارش پراکنده غلظت آلاینده‌ها کاهش می‌یابد و کیفیت هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار می‌گیرد.

وضعیت قابل قبول هوای تهران

به گزارش مدارا،پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که کاهش تندی باد در طول امروز تا حدودی پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. تا اواخر وقت شنبه به‌تدریج بر تندی باد افزوده می‌شود و کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق قابل انتظار است.

در صبح روز یکشنبه (۲۲ اسفند ماه) هم‌زمان با آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر، تجمع آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

افزایش تندی باد و تقویت ناپایداری جوی تا ساعات پایانی یکشنبه، کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به‌دنبال دارد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۹ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

اخبار مرتبط:
هَمسرم با ازدواج دوم من مخالفت کرد، کُشتَمش
هَمسرم با ازدواج دوم من مخالفت کرد، کُشتَمش

فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف جسد زنی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است.

زاکانی روی لباس‌های نیروهای شهرداری دوربین نصب می‌کند
زاکانی روی لباس‌های نیروهای شهرداری دوربین نصب می‌کند

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

توییت یکی از مدیران میانی زاکانی، صدای اعتراض اعضای شورای شهر را بلند کرد / امانی:‌ آب از سرچشمه گل‌آلود است
توییت یکی از مدیران میانی زاکانی، صدای اعتراض اعضای شورای شهر را بلند کرد / امانی:‌ آب از سرچشمه گل‌آلود است

ریشه این اعتراض‌ها به توییت سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران برمی‌گردد. او در واکنش به انتشار عکس شهردار تهران در نماز عید فطر و تمسخر برخی از کاربران فضای مجازی نوشته بود: کسانی که عکس شهردار تهران در نماز عید فطر را تمسخر می‌کنند، قطعا بویی از ایمان نبرده‌اند و آخرت خود را خراب می‌کنند. ناکارآمد و ضعیف است و سرجایش قرارنگرفته هر نقدی به او دارید اما ورود به روابطش با خدا و تمسخر، گناهی نابخشودنی است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است