کد خبر : 184220
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - 22:24
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

پیش بینی رگبار باران و وزش باد شدید در تهران

بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان تهران برای امروز (۲۰ اسفندماه) رگبار باران و تا سه شنبه (۲۴ اسفندماه) وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

پیش بینی رگبار باران و وزش باد شدید در تهران

به گزارش مدارا، بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران امروز (۲۰ اسفندماه) با فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات بعد از ظهر همراه با بارش باران گاهی رگبار، رعد و برق، بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش موقتی گرد و خاک به‌ویژه در نواحی جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

در ارتفاعات بارش‌ها به صورت باران و برف، گاهی کولاک برف و تگرگ همراه با مه مورد انتظار است.

طی امروز (۲۰ اسفندماه) کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

از روز شنبه تا دوشنبه (۲۱ تا ۲۳ اسفندماه) آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در برخی مناطق به‌ویژه بخش‌های جنوبی گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و در ارتفاعات گاهی همراه با بارش پراکنده و احتمال رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد از ظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه (۲۳ و ۲۴ اسفندماه) با نفوذ سامانه بارشی دیگر افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید مورد انتظار خواهد بود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۱ اسفندماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و برای روز یکشنبه (۲۲ اسفندماه) کمی ابری گاهی وزش باد و در باد از ظهر نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است