کد خبر : 181881
انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - 16:16
دسته‌بندی : اسلاید، سیاسی
چاپ

کمیسیون امنیت ملی به موضوع کاترین شکدم ورود می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع خانم کاترین شکدم خبر داد.

کمیسیون امنیت ملی به موضوع کاترین شکدم ورود می کند

جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بااشاره به حواشی اخیر پیرامون کاترین پرز شکدم، تحلیلگر یهودی فرانسوی- بریتانیایی که اخیرا حضورش در ایران و یادداشتش برای «تایمز اسراییل» خبرساز شده بود، به خبرنگار سایت مدارا گفت: فرد مورد نظر گفته می شود ۱۸ روز به صورت رسمی در ایران اقامت داشته است و از آنجایی که موضوع امنیتی است و شایعاتی پیرامون جاسوس بودن او مطرح شد، این توقع و انتظار در جامعه وجود دارد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این باره تشکیل جلسه دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: به دلیل حساسیت موضوع هم نهادهای امنیتی هم کمیسیون امینت ملی مجلس باید به صورت جدی به موضوع ورود کرده و مسئله را به طور دقیق مورد آسیب شناسی و واکاوی قرار دهد تا واقعیت ماجرا معلوم شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: البته به دلیل درگیر بودن مجلس به بررسی بودجه ۱۴۰۱ آن هم به صورت سه شیفت، موضوع فوق بعد از اتمام بررسی بودجه در کمیسیون امنیت ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، اخیرا اخباری مبنی بر جاسوس بودن فردی بنام کاترین شکدم، تحلیلگر یهودی فرانسوی- بریتانیایی حاشیه ساز شد. برخی منابع او را عامل «نفوذی» اسرائیل دانستند، اما او در مصاحبه ای با بی بی سی فارسی اعلام کرد که جاسوس و عامل نفوذی اسرائیلی نیست و شایعاتی مبنی بر رابطه اش با مقامات ایرانی را رد کرد. شایعات اخیر پس از آن مطرح شد که این تحلیلگر غربی، طی یادداشتی در پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» از تجربه حضور خود در ایران نوشت و نسبت به «یهودی‌ستیزی» جمهوری اسلامی و برنامه‌ هسته‌ای ایران ادعایی را مطرح کرد.

اخبار مرتبط:
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید

ویدئویی از حمله تند رائفی پور به قالیباف و شمخانی را در فضای مجازی جنجالی شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد
نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: شعار‌هایی که ما یک عمر فریاد می‌زدیم امروز دانشجویان غربی در قلب کشورهایشان تکرار می‌کنند. حتی یهودیان آزاده هم میدانند نجاتشان با انقلاب اسلامی است.

نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند
نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند

موسوی گفت: در همان ایام مطرح شد که فلانی ماجرای فیدلیتی را تکذیب کرده و گفته چنین چیزی نبوده است. اولا بنده جمع بندی تصمیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را به بیرون منتقل کردم و بر خلاف اینکه گفتند نظام الدین موسوی گفته که اصلا فیدلیتی در مجلس گرفته نشده است، من این را نگفتم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است