کد خبر : 177806
انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - 01:13
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

قالیباف و زاکانی، این بار بر روی کرسی هیئت امنای دانشگاه تهران

قالیباف و زاکانی، این بار بر روی کرسی هیئت امنای دانشگاه تهران

به گزارش مدارا،در احکامی از سوی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، اعضای حقیقی هیئت امنای دانشگاه تهران منصوب شدند.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری ورئیس هیئت امنای دانشگاه تهران در احکامی جداگانه، محمدباقر قالیباف، محمدحسن صادقی مقدم، علیرضا زاکانی، سید جواد ساداتی‌نژاد،  محمدمهدی اسماعیلی و عباس مصلی‌نژاد را به عنوان اعضای حقیقی دوره هشتم هیئت امنای دانشگاه تهران منصوب کرد.

همچنین محمدعلی زلفی‌گل در حکم دیگری، فرهاد رهبر، استاد تمام دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران را به عنوان رئیس کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه تهران منصوب کرد.

وزیر تحقیقات و فناوری در حکم انتصاب رئیس کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه تهران، بر برگزاری منظم جلسات کمیسیون دائمی جهت بررسی کارشناسی موضوعات قابل طرح در هیئت امنا تاکید کرده و آورده است: «نقش برجسته هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری در پیشبرد هدف‌های نظام آموزش عالی کشور آشکار و بی‌بدیل است. سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و تصویب برنامه‌های راهبردی و حمایت از دانشگاه در اجرای این سیاست‌ها، در کنار سایر وظایف ذکر شده در قانون، از مهمترین وظایف هیئت‌های امنا است که انتظار می‌رود با تلاش‌های اعضای این هیئت و جناب‌عالی در این دوره تحقق یابد.»

سید محمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران و دبیر هیئت امنای دانشگاه تهران نیز در نامه‌هایی جداگانه از زحمات و تلاش‌های محمدرضا عارف، عبدالناصر همتی، عباس مصلی‌نژاد، پیروز حناچی،  محمدجواد ظریف و بیژن نامدار زنگنه که اعضای حقیقی دوره هفتم هیئت امنای دانشگاه تهران را تشکیل می‌دادند، تقدیر و تشکر کرد.

اخبار مرتبط:
آیا لمینت دندان درد دارد؟
آیا لمینت دندان درد دارد؟

روش‌های بسیاری برای ترمیم دندان‌ها و ایجاد ظاهری مناسب برای آن‌ها ایجاد شده است. با بهره‌گیری از این روش‌ها می‌توانید دندان‌هایی زیبا و لبخندی دلنشین را تجربه کنید. از جمله پرکاربرد‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی دندان می‌توان به لمینت دندان اشاره کرد. با استفاده از لمینت می‌توان به اصلاح فرم و رنگ دندان‌ها پرداخت. بیش‌تر افرادی که قصد استفاده از لمینت دندان را دارند، با این سوال مواجه می‌شوند که آیا لمینت دندان درد دارد؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم که روند کلی لمینت دندان بدون درد است. در ادامه به بررسی لمینت دندان پرداخته و نکاتی را بیان می‌کنیم که لمینت در آسان‌ترین روش انجام شود.

تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است