کد خبر : 166448
انتشار : ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - 11:10
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

چگونه می‌توانیم میلیاردر شویم؟

چگونه می‌توانیم میلیاردر شویم؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ افراد کم سن و سال برای رسیدن به موفقیت نیز در راستای این وضعیت نابسامان اقتصادی، باید علاوه‌بر تلاش و کوشش زیاد، بدنبال کسب بیشتر علم و دانش باشند، زیرا می‌توانند شانس میلیاردر شدن خود را افزایش دهند و به موفقیت‌های لازم برسند. برخی افراد فکر می‌کنند که برای میلیاردر شدن لازم است که خانواده ثروتمندی داشته باشند. اما سوال این است که آیا همه‌ی افراد ثروتمند، ثروتشان را به ارث برده‌اند؟ جواب این سوال خیر است، در واقع فقط ۱۳% افراد جامعه ثروت در حال حاضر خود را از خانواده‌هایشان به ارث برده‌اند. اما مهم‌ترین سوال این است که چگونه می‌توانیم یک میلیاردر شویم؟

روش‌های میلیاردر شدن

افراد ثروتمند همواره برای جذب ثروت، از روش‌‌های مختلفی استفاده می‌کنند برای مثال بسیار مطالعه می‌کنند و در همه‌ی زمینه‌ها اطلاعات عمومی‌شان را افزایش می‌دهند و همواره افکار و رفتاری مانند میلیاردرها دارند. بعد از آن شروع به سخت تلاش کردن می‌کنند زیرا آن‌ها هدفی را برای خودشان مشخص کردند و در راستای هدفشان هواره در حال تلاش‌های پی در پی هستند اما در حین این تلاش‌ها و کوشش‌ها از یک مشاور هم استفاده می‌کنند که مشاور در راستای شرایط موجود این افراد، آنها را راهنمایی می‌کنند و یا حتی با کمک آن‌ها برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی هم طراحی می‌کنند اما مهم‌ترین بخش پس انداز کردن آن‌هاست یعنی این افراد بر اساس درآمد خود، شروع به پس انداز کردن دارایی‌ها و یا درآمد خود می‌کنند. اما راه‌های رسیدن به ثروت و ثروتمند شدن چگونه است؟

از کسب علم تا انتخاب شغل مد نظر

اگر به زندگی انسان‌های موفق کنید می‌بینید که آن‌ها همواره در تمامی مراحل زندگی‌شان بدنبال کسب علم بوده‌اند وهیچگاه از این موضوع دست نکشیده‌اند. پس در نظر داشته باشید اگر بدنبال موفقیت هستید باید همواره بدنبال کسب علم باشید. چرا که با استفاده از این دانش کسب شده می‌توانید در حوزه‌ی شغلی مورد نظرتان شروع به کار کنید و در آن به پیشرفت‌های لازمه برسید اما لازم ذکر است که باید همواره در زمینه شغل مد نظر اطلاعات کافی را کسب کنید تا در راستای آن به کسب درآمد بیشتر و موفقیت بیشتر برسید.

پس می‌توان گفت همیشه برای شروع یک کسب و کار جدید نیاز به سرمایه زیاد نیست؛ بلکه لازمه‌ی آن علم کافی در آن زمینه، ریسک پذیری و خلاقیت است. همچنین شروع یک کسب و کار نوپا نیاز به دفتر، مغازه یا شرکتی نیست، بلکه شما می‌توانید برای شروع از هزینه‌های کمتری استفاده کنید زیرا امروزه عصر ارتباطات است و می‌توانید از لوازم ارتباطی استفاده کنید. اگر دقت داشته باشید همه‌ی کسب و کارهای موفق، برای شروع کار خود از گام‌های بزرگی استفاده نکردند بلکه همیشه از گام‌های کوچک بودند که به موفقیت‌های لازم رسیده‌اند. پس یادتان باشد برای شروع و رسیدن به موفقیت یک کسب و کار باید از گام‌های کوچک و ابتدایی شروع کنید تا به درجه‌ای که مد نظرتان است، برسید.

پس انداز کردن یا سرمایه‌گذاری

امروزه با وجود تورم شدید کشور و بالا رفتن قیمت‌ها، پس انداز کردن پول کار زیاد درستی نمی‌باشد و ارزش پول روز به روز کاسته می‌شود اما در گذشته اینگونه نبوده و مردم برای افزایش سرمایه خود پول خود را در بانک‌ها پس اندا می‌کردند. اگر بدنبال افزایش سرمایه خود هستید بهترین گزینه سرمایه‌گذاری است. یعنی سرمایه خود را در بازارهای مختلف شروع به سرمایه‌گذاری کنید تا با وجود تورم و افزایش قیمت‌ها از ارزش سرمایه‌تان کاسته نشود. اما سوالی که امروزه برای همه‌ی افراد پیش می‌آید این است که کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟

بازارهای سرمایه‌گذاری مالی

ثروتمندان تاریخ عموما از سرمایه‌گذاری در این بازار ثروتمند شده‌اند و سرمایه خودشان را افزایش داده‌اند. آن‌ها همواره در پی سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها بوده‌اند. پس از آنکه به ثروت‌ها بسیار زیادی دست یافتند، شروع به تاسیس شرکت کردند و پس از آن شروع کردند به خرید سهام شرکت‌های خود. همین موضوع باعث شد که ارزش شرکت آن‌ها و سرمایه‌شان افزایش پیدا کند و تبدیل به ثروتمندترین افراد جهان شوند. پس در نظر داشته باشید بهترین گزینه برای رشد چشم‌گیر سرمایه خود، بازارهای مالی است؛ چرا که برای شروع سرمایه‌گذاری در این بازار نیاز به سرمایه زیادی نیست.

بازار مالی علاوه بر کسب سود زیاد دارای ویژگی‌های منحصر بفردی نیز می‌باشد. برای مثال یکی از جالب‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری است و نیازی ندارد که شما برای سرمایه‌گذرای مراجعه حضوری داشته باشید و می‌توانید از تلفن همراه و یا لبتاب استفاده کنید. شایان ذکر است که هر سرمایه‌گذاری دارای اطلاعاتی است که شما باید قبل از شروع، از این اطلاعات و آموزش‌ها بهره‌مند شوید. برای مثال بازار ارز و طلا که یکی از مهم‌ترین بازارهای مالی هستند هرکدام به نوبه‌ی خود دارای اطلاعاتی هستند که همانطور که گفته‌شد پیش شروع سرمایه‌گذاری لازم است از این اطلاعات بهره‌مند شوید.

بازارهای سرمایه‌گذاری مستغلات

یکی از رایج‌ترین ولی پر هزینه‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری بازار مسکن است. بازار مسکن برای همه افراد مناسب نیست، چرا که همه‌ی افراد توانایی خرید یک واحد مسکن را ندارند و هر واحد از هزینه‌ی بالایی برخوردار است. می‌توان از این بازار انتظار داشت در راستای بالا رفتن جمعیت که باعث تقاضای بیشتر مسکن شده است، سود مناسبی از این بازار بدست آید. پس در نظر داشته باشید زمانی که قیمت‌ها کاهش یابد بهترین فرصت است تا بتوانید شروع به خرید مسکن کنید و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

سخن آخر

پس همانطور که تا اینجا گفته‌شد کسب علم و انتخاب شغل مناسبی که مد نظرمان است یکی از ابتدایی‌ترین گام‌های میلیاردر شدن است. در ادامه و در راستای شغل، می‌توان شروع به سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف کشور است اما لازمه‌ی ورود به این بازارها این است که اطلاعات کاملی از بازار مد نظر بدست آورید. بازارهای مالی یکی از مهم‌ترین بازارهای کشور است که افراد نیز می‌توانند از سرمایه کم در این بازار شروع کنند. بازارهای مالی معمولا مناسب افرادی است که سرمایه بیشتری دارند. در نتیجه برای رسیدن به موفقیت‌های لازم نیاز است که خلاق و ریسک پذیر باشید و همچنان بدنبال کسب اطلاعات در زمینه بازار بورس باشید تا بتوانید با سرمایه‌گذاری در این بازار ثروتمند شوید.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس: پزشکیان بر اساس شاخص‌های رهبری کابینه خود را انتخاب کند
نماینده مجلس: پزشکیان بر اساس شاخص‌های رهبری کابینه خود را انتخاب کند

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم آقای پزشکیان کابینه خود را بر اساس شاخصه‌های مقام معظم رهبری معرفی کند تا انسجام و وحدت لازم نیز میان مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم ایجاد شود.

پزشکیان، چراغ های هالوژن سالن جلسات ریاست جمهوری را برای اولین بار روشن کرد
پزشکیان، چراغ های هالوژن سالن جلسات ریاست جمهوری را برای اولین بار روشن کرد

در بخشی از گفت و گوی سایت رسمی رهبر انقلاب با رئیس جمهور منتخب، از او درباره هالوژن های محل جلسات ساختمان ریاست جمهوری پرسیده می شود.

انتقاد تند روزنامه اصولگرا از تجمع حجاب در ورزشگاه آزادی/ فرهیختگان: نمی‌شد خالی بودن بخش‌هایی از ورزشگاه را از دید دوربین‌ها پنهان کرد
انتقاد تند روزنامه اصولگرا از تجمع حجاب در ورزشگاه آزادی/ فرهیختگان: نمی‌شد خالی بودن بخش‌هایی از ورزشگاه را از دید دوربین‌ها پنهان کرد

روزنامه فرهیختگان نوشت: سوال اصلی این است که با توجه به رویدادهای مهم داخل کشور، برگزاری چنین اجتماعی به چه منظور و با چه هدفی برگزار شده است؟

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است